Dödafåglar och annat...

Yes, jag har lyckats :P Tycker det är så kul när jag lyckas lura folk för jag lyckas aldrig med sådant. Så kul att få känna hur detär när han har fel om det här, fast han egentligen inte hade det. Och nej, jag har inte ljugit. Han lär väl läsa det här som alltid annars och fatta precis vad jag menar? Fast han jag sa är inte helt fel han heller iofs, hehe.

T-dansen idag blev inte. Uuuusch, irriterande mänska! Vi gick dit, vi va 5pers eftersom alla andra hade fysikprov. Men vi fick inte ha spegelsalen även fast Tessan bokade den först, va fan är det här? Gosh, men men. Tessan körde hem mej iaf så det va skönt, slippa bussarna.

Kände mej lite smått taskig mot Fredrik idag. Han fråga om vi skulle äta tillsammans men jag skulle ta den sena lunchen å äta med Sebbe mfl som vanligt, men sen när jag kom från min matte säger Sebbe att han redan har ätit och Malin tjatar på mej att jag måste äta med henne för hon inte har nån att äta med. Så jag äter på den tidiga lunchen med Malin och dissar Fredrik även fast han har tidigt lunch och ville äta med mej. Men men, han verka inte va allt för sur.

Undrar hur det går för folket med sina Fysik-prov. Är sååå glad att jag inte läser Fysik B, Fysik A va tillräckligt hemskt.

Och så i morse hade bror min larmat och låst in mej i huset. Tackar Tackar. Och överlåset går inte att låsa upp innefrån så jag va tvungen att gå ut här uppe, men den dörren kan man inte låsa utefrån så jag va tvungen att gå ner låsa upp vanliga dörren utefrån och sen upp och låsa dörren här uppe och sedan ner igen för att sticka till bussen och låsa dörren igen... Och om inte det vore nog, så när jag tar mej ut på verandan här uppe så ser jag en död fågel å tänker "usch, tur att den låg långt bort så jag inte behöver gå nära den" för att sedan titta ner och se att jag typ är 1dm ifrån att trampa på en annan fågel.
Jag fick springa till bussen kan jag ju säga...

Dagens...
... klädsel: Jeans och myströjor
... smink: Inget
... frisyr: Vanliga
... låt: Woman in love (Liz McLarnon) och Life Got Cold (Girls Aloud)
... vill ha: Apelsinjuice
... saknad: Systeryster
... roligaste: Komma hem igen
... tråkigaste: Är typ sjuk
... kramar: Fredrik min käresta :P
... pussar: Nää..
... TV-program: Kommer inte ihåg, men Bernt hade namnsdag fast med sitt andranamn
... köp: Nada
... godis: Apelsinjuice?
... lunch: Hamburgare
... kvällsmat: Rester
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Matteboken...
... nyttigaste: Vet inte..
... "åh nej!": Fåglar, Pelle och dörren, dansen och förkylningen
... citat: "Bakom varje framgångsrik esKIMå står det en golvMOPP" (Gammalt citat men värt att upprepas många gånger)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

heter han Erling eller Jarl??

I know! Bästa citatet ju!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback