Dans, Party och IKEA

Har inte skrivit här på ett tag nu men jag måste lägga in lite roliga citat från i fredags.

Fredrik när han tränar på att hälsa på kompisars föräldrar som inte vet att han är bög:
"Hej, jag heter Fredrik och jag tänder på bröst"
Så vi hade en minst sagt rolig lunch. Han sa massa roliga saker men det går inte att citera för det skulle bli för långt, hehe.

Och så under T-dansen. Jag skrattade så jag grät. Va tvungen att rota fram en näsduk och torka ögonen med. Jag gjorde fel mest hela tiden och bland annat snurrade jag åt fel håll så skulle Tessan kolla å säga hur jag skulle tänka för att itne göra fel, men då hoppar Malin in och ska leka expert vilket va väldigt roligt...så utbrister Malin "men jag kan inte göra fel", ojojoj va vi garva åt det!

Så va det party party hos Vio igår. Kul att se Dance-offen och det va roligt folk där. Men sen när dom släkte ljuset och alla skulle dansa kändes det inte som nån höjdare längre, jag tycker sååå inte om att dansa på det sättet. Som med T-dansen då är det kul, men det är nog enda gången nån kommer få se mej dansa så...hehe

Och idag bedrog jag och mamma oss till IKEA för att köpa duntäcken, vilket vi gjorde också. Så åkte vi till Stinsen för att köpa jacka men den jag ville ha fanns bara i 38 eller större, men dom skulle få in nya på tisdag och onsdag så jag har försöka flörta mej in hos Christoffer så han cyklar till skolan på tisdag så han kan köra mej dit sen, hehe. Jag vet inte riktigt hur bra det gick, men men.

Helgens...
... klädsel: igår: kjol och linne, idag: jeans och tröja
... smink: Vanliga fast lite mer tror jag...
... frisyr: Igår: vanliga, idag: Fula lockar, inte så fina som dom brukar va
... låt: Peter Jöback - She (eller vad den heter)
... vill ha: Fredag och att det Perry sa ska va sant....
... saknad: Systeryster
... roligaste: Det Perry sa...om det är sant
... tråkigaste: För mkt dans
... kramar: Massa
... pussar: Hmm...inte vad ajg kommer ihåg
... TV-program: Stilpoliserna, hahaha
... köp: Ram till Vios present
... godis: Polly och massa chips
... träning: Dans
... läsning: Inget, glömde boken i skolan
... nyttigaste: Dans
... "åh nej!": Blev ingen öl med Sebbe
... citat: "Jag äter hellre mina barn än svälter....eller nej, hur va det?" - Pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback