Dans idag...

Har CAD, hade inte tänkt och gå men Sebbe mer eller mindre övertalade mej. Varför valde jag det här för, såååå tråkigt. Nu har jag iaf ritat en plåtvinkel i 2D...hmm. Mkt Vackert.

Dans sen. Typ ingen verkar ha vetat om det, men nu gör dom det...me thinks... Aja, jag ska dit iaf. Undrar hur vi ska få plats? Känns rätt trångt när vi är 5tjejer, hur ska det då bli med alla killar också? Eller ja, inte alla men en del av dom iaf...många blir vi iaf.

Känns som jag inte har gjort nått alls idag fast ändå som jag har haft fullt upp mest hela tiden.

Ska köpa höstjacka imorrn. Hoppas dom har fått in min storlek då. Dom sa att dom skulle få in fler imorrn och på onsdag så förhoppningsvis.
Så Christoffer måste måste måste ta cykeln imorrn. Haha, ja, jag är lat.


Dagens...
... klädsel: Kjol och tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Konstigt
... låt: Shake That Ass
... vill ha: Dans
... saknad: Systeryster
... roligaste: Ehhm...ska jag nog inte skriva här
... tråkigaste: CAD
... kramar: Fredrik
... pussar: Anna....typ...
... TV-program: Ludvig och Love
... köp: Weinerbröd
... godis: Weirnerbröd
... lunch: Korv
... kvällsmat: Kassler
... träning: Dans
... läsning: Ska väl läsa när jag kommer hem
... nyttigaste: Dans
... "åh nej!": Samma som "roligaste"
... citat: "Jag känner en bot, han heter Sebbe, ja han heter så. han är grå och kan inte så för han heter Sebbe" - Sebbe

Muahahaha... Meine föräldrar ska ha sin årliga surströmingsfest, och vet ni vad? Det finns ingen surströmming att köpa någonstans. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback