Bättre idag...eller inte

Första lektionen
Känner att jag mår lite bättre idag. Inte lika lättretad. Fast fortfarande lite smått så..
Bara 6dagar kvar till uppkörningen, är inte lika nervös den här gången. Men den här gången ska jag väl ändå klara det. Jag kan ju köra bil, jag vet ju det! Enda problemet den här gången är väl att jag aaaldrig har kört bil i Linköping, men det borde väl gå bra ändå hoppas jag. Bara jag får sova ordentligt innan så ska det gå sketabra.

Idag, Tisdag. Vad händer? Typ inget. Hoppades på Tjejdansen, men icke. Måste träna på den men det går inte så bra, och så har vi alltid så kul där och så slipper jag åka hem till min käre far som är hemma å sjuk.

Snackade med Wille igår, det va trevligt. Babblade på om min jobbiga föräldrar, trevligt att ha nån att prata med. I vanliga fall pratar jag med Karin eller Christoffer, men ingen av dom va där då. Så det va riktigt trevligt att ha någon annan som lyssna också.

Va på promenade med Karin och Susan igår. Mkt trevligt. Va mest jag som babbla. Vet inte riktigt vad jag babbla om. Men men. Jag och Karin ska leta radhus någon gång. Så vi har nått å göra under våra promenader, hehe. Typ som om vi inte brukar ha fullt upp, men men radhusletning ska det bli.

Det blev en del skrivande idag, och dagen har ju bara börjat så det kommer förmodligen bli mer senare. Blir väl en halv novell innan det här är klart, haha.
Har ju Cad nu så då blir man uttråkad och skriver mkt i bloggen, för vad annars har man å göra? Palla arbeta, jag kommer inte få mer än G ändå sa hon igår så...

Nu är det väl rast snart så jag ska börja  avrunda här lite och gå å köpa mej något ätbart i cafeterian, är sååå hungrig. Hann inte äta så mkt i morse, försov mej lite...hehe



Eftermiddag och hemma igen
Åååååhhh, blir galen! Har typ inte sovit på 3dygn så jag känner mej fett seg och är aptrött, så då blir jag också vääääldigt lättretad. Hade kunnat mörda 3pers idag om jag bara hade vart starkare, idag pallade jag verkligen inte med det där. Hade det varit nån gång när jag faktiskt hade sovit så hade det vart lugnt. Då hade jag väl garvat och tyckte det vart kul men irriterande, men idag va det bara jobbigt. Fast jag fick blåmärken tack vare Linus så jag hoppas innerligt att det inte blir någon ny fotografering imorrn, då är han död på riktigt. Närå, men typ.

Fick tillbaka Kemiprov och fick veta resultatet på TMSprovet... G på båda. Trevigt trevligt, trodde på IG på båda so I'm happy.

Längtar till nästa vecka. Vill ha körkort. Vill träffa syrran. Jag klarar mej verkligen inte utan henne. Eller i vanliga fall gör jag, men inte när jag mår såhär. Vill ha en Anna att krama! Just nu även gråta hos. Iaf hos nån, helst henne, men nu är hon inte här så nån som känner för att bara krama om mej så... Jag behöver det, nu mer än nånsin!



Dagens...
... klädsel: Skjorta och jeans
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt fast det blev lockigt på vägen hem
... låt: Whole lotta history - girls aloud
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster, nu mer än nånsin
... roligaste: Kemiprovet
... tråkigaste: Det mesta
... kramar: Några
... pussar: Nää..
... TV-program: Inget
... köp: Weinerbröd och cola
... godis: Samma som köp
... lunch: Nån pasta
... kvällsmat: Vet inte, rester kanske?
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Kemiprov och bloggar
... nyttigaste: Ingen aning
... "åh nej!": Det mesta, men Linus, Sebbe och Christoffer gjorde det väl inte bättre...Nä, men det värsta va Bexell som tar bort vår framsida
... citat: Har inte orkat lyssna på nån idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback