Yaaay!

Är så glad idag!! Vet egentligen inte varför. Har väl inte hänt så mkt. Va hos faster på födelsedagsfirande. Hon fick en Mumin-mugg av mej och syrran. Jag fick också presenter, 100kr av farmor. En påse bilar, en penna som ser ut som en bl typ och en skyllt där det står "varning för fartdåre" av faster och hennes man. Grattade mej för jag klarat körkortet. Körde hem farmor sen och så tillbaka till faster för att hämta resten av familjen och åkte hem sen.
Vägde mej nyss. har gått upp 3kg på 1månad! Fett stolt, yaaay!! Bara 3kg till så har jag nått mitt mål, ska jag väl klara innan nyår. Skulle ju bara gå upp 3kg från förra nyår för att nå mitt nyårslöfte, men så gick jag ner 3kg istället så då blev det 6kg och nu är jag på väg...sen gäller det bara och hålla sig där.

Dagens...
... klädsel: Jeans och min söta gröna t-shirt med puff-ärmar
... smink: Tänkte va utan mascara men ångrade mej
... frisyr: Rakt
... låt: Not Ready To Make Nice
... vill ha: B
... saknad: Pengar
... roligaste: Va hos faster på födelsedags-firande
... tråkigaste: Vet inte

... väder: Lerigt...iaf hos Faster

... humör: Uppåt

... kramar: Anna, faster och farmor
... pussar: Anna
... sötaste: Pelle när vi spelade spel
... TV-program: Hey Baberiba (repris), Bonde Söker Fru (repris) och Parlamentet
... köp: Inget, jag ska sluta handla
... godis: Kladdkaka
... lunch: Äggmacka med bearnaise-sås
... kvällsmat: Kycklinggryta med ris (mums)
... träning: Dansat
... läsning: Vägskylltar...?
... nyttigaste: Jag är inte så nyttig av mej
... "åh nej!": Körde lite för fort in i rondellen...hmm
... citat: "Vi hinner nog hem så du får se mer än hela parlamentet" - Jag...hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback