Wohoo

Tror jag vet vad jag känner nu. Va väldigt förvirrad igår när jag snacka om det med Sebbe. Men fjärillarna va där idag också och ja, jag skämdes fortfarande så jag tror Sebbe hade rätt om "Honom".
Nr1 börjar försvinna, eller det är nästan så jag ser nr1 lite mer nu för tiden men ändå så känns det som jag bara vill va kompis nu så det känns bra.
Men Honom...varför var jag tvungen och falla för Honom? Jag vill inte. Räckte med att det va jobbigt med nr1, det hade jag ju ändå vant mej vid...men nu måste jag börja om från början igen. Vet inte om detta är bra eller dåligt, men jag tror nästan det känns lite bättre iaf... 

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Lite annorlunda me inte så det märks
... frisyr: Lite småvågit
... låt: Shake That
... vill ha: Honom
... saknad: Syrran
... roligaste: T-Dans och ägda nissar
... tråkigaste: Ful frisyr?
... kramar: Fredrik, Vio och Linnea
... pussar: Fredrik på kinden
... TV-program: OC
... köp: Godis
... godis: Bananaskids (eller vad dom heter...)
... lunch: Pasta, muppsås, sallad och rosasås
... kvällsmat: Pasta med skinksås
... träning: T-Dans
... läsning: Bloggar
... nyttigaste: T-Dans
... "åh nej!": se tråkigaste
... citat: "Ska vi gå ditåt eller ditåt? För mej spelar det ingen roll för vi kommer nog nånstans oavsett vart vi går..." - Bernt

... väder: Kallt

... humör: Uppåt

... vaknade kl: 6.21
... antal kr slösade: 1
... ätit/druckit hittills: Se lunch och godis + digestive med kantarellost och så frukosten...
... tid utanför hemmet: från ca. 8.02-15.30 kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback