Trött

Är så jävla trött nu att jag inte pallar skriva nått, det får bli en dagens.

Dagens...
... klädsel: Rutiga byxor och skjorta
... smink: Lite
... frisyr: Jadu
... låt: Roland the Roadie and Gertrud the Groupie
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Se filmerna
... tråkigaste: Missade bussen i morse (iofs gjorde det att jag fick ta bilen...)
... väder: Jadu

... humör: Så bra så bra

... kramar: Fredrik och Agnes
... pussar: No...men han rörde mej iaf, hahaha
... sötaste: B, som alltid
... TV-program: Ska se OC snart
... köp: Macka och Mer
... godis: Biiiilar
... lunch: Pasta och sallad (inte pastasallad dock)
... kvällsmat: Köttfärslimpa
... träning: Ska väl träna på dansen
... läsning: NT-kontrakt 2006
... nyttigaste: Ehhm...
... "åh nej!": Sebbe verkar fett nere och det känns som det är mitt fel fast jag inte har nån aning om vad jag kan ha gjort
... citat: "Snäääälla...?" - Christoffer, fast det va mest blicken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback