Tror det är bättre än mattelärare

Idag har känts riktigt bra. Förutom att jag inte kan sy klart min kjol idag för jag inte träffade Therese nått och att en etta på min kemi mer eller mindre sa att jag skulle hålla käften, haha, så har allt vart tiptop. Eller ja, åt det hållet iaf.

Dagen började väl inte så bra. Försov mej som vanligt och va tvungen att springa till bussen, som tur va va den 1min försenad så jag hann, men sen va den 6-7min försenad när den kom till Sollentuna så jag missade min buss.
Men jag hann "som tur va" i tid till lektionen ändå...2h Datorkommunikation med min "favorit" Ragnar Ståhle. Blir gaaaaaaaaaalen.
Svenskan kändes rätt åt helvet också men jag snacka med spec läraren sen så det löser sig nog.
Lunch med skojj folk.
Wille berättade om hur mkt Peter bruka skrämma honom när dom va små och om när Peter ringde å fråga om dom skulle hitta på nått så hann dom knappt lägga på luren förns Peter ringde på dörren, haha.
Kemin va skojj för en gångs skull.
TUFen va knappt, men det lilla som va va skojj.
På vägen hem åkte jag med Emil, vid Vallen hoppade Mats och lillasyrran Emma på. Dom skulle till sjukhuset för Emma hade ont i örat tror jag det va. Hon är så söt!

Nu sitter jag och kollar utbildningar..har ju gett upp på att bli mattelärare haha.. hittat en jag känner väldigt mkt för just nu:
http://ubbe.hik.se/visa_kurs.php?kursid=2836&program=1
Och dom har bostadsgaranti så det är ju mkt trevligt.

Så har man blivit kallad för Sofie halva dagen, varför? Jag sa inte ens det, haha. Men men...pojkar *suck*


Panik panik panik panik!!!! Symaskinshelvetet funkar inte och jag fick inte karborren av Therese idag, för ja, jag såg henne aldrig. Panik panik panik. Jag som hade panik förut för att jag inte kan sy men nu har ajg inte ens en symaskin. Varför ska den gå sönder när den precis har vart på lagning för? Nån som har en symaskin så jag kan komma hem till er och låna den? Får jag karborren imorrn så ska det nog gå lätt att klippa till den men jag behöver ju som sagt fortfarande en symaskin.

Okej, inte panik längre. Har fixat mej en symaskin. Ska till Peter och sy på torsdag. Så bara jag får karborren av Therese imorrn så ska allt ordna sig.

Dagens...
... klädsel: Randigt, randigt och randigt, haha
... smink: Vanliga
... frisyr: Det va rakt ett tag
... låt: I'm Just A Girl
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Wille berätta om hur Peter va när dom va små och få se Emma igen, så söööt
... tråkigaste: Måste till skolan tidigare imorrn för att läsa bok ho spec svenskaläraren

... läskigaste: Linus slog mej så jag nästan tappa andan
... väder: Kallt

... humör: Jätteglad

... kramar: Linnea
... pussar: Naj
... sötaste: Berättelserna om Peter som liten
... TV-program: Helga och Olga
... köp: Inget
... godis: Chips
... lunch: Potatisgratäng och majs
... kvällsmat: Får se...
... träning: Pratat inför folk jag inte känner utan några som helst problem
... läsning: Läste i boken vi ska läsa på svenskan för att jämföra och se om jag ville ha den vanliga elelr en lättläst bok
... nyttigaste: Bra fråga
... "åh nej!": Ragnar Ståhle
... citat: "Jag hörde att du sluta nu och har bilen" - Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback