Tessans blogg

Hittade denna i Tessans blogg och täntke why not? har inte så mkt annat å göra ändå...

Senaste impulsköp:
Köpte t-shirtar stup i kvarten förra månaden, men nu har det väl mest varit mackor
Bästa fikat:
Mjölk och digestive med kantarellost
Färg du hatar:
Typ ingen....inte öfr mkt svart för då ser jag ut som ett spöke
Så får du motion:
T-Dans
Om du var en blomma:
Skulle jag ge den till B, haha va sliskigt det lät....nä jag vill inte va en blomma
Det dyraste du äger:
TVn? DVDn? Sterion? Jag vet inte vad som kostar mest...
Tidigaste barndomsminnet:
Bra fråga...när vi va i USA kanske
Första frågan du ställer till ny bekantskap:
"Har du några problem med att jag är bI?" Haha nä, jag brukar inte ställa frågor, är för blyg i början
Samlar på:
Nu är det slut på Cola-burkssamling så jag vet inte
Underskattad grönsak:
Sparris
Överskattad grönsak:
Gurka
En bil är en:
Bekvämlighet och inte får utnyttja lika mkt som jag skulle vilja
Pryl du inte kan vara utan:
Datorn?....nä jag vet inte
Ditt livs aha-upplevelse:
När jag va 7år och upptäckte att det inte hette "aBotek" haha
Tidningar du prenumererar på:
Inga nu för tiden
Du gör med 100 upphittade kronor:
Sparar, är fattig nu
Nån du saknar:
Oja, vill ha tillbaka syrran hem :(
När grät du senast:
När jag prata med Christoffer i telefon efter jag hade bråkat med pappa
När är du gammal:
Öööhm
Svart eller vitt?
Svart, oftast
Mjukt eller hårt?
Hårt....eller vad?
Homo eller hetero?
Mittimellan
Höger eller vänster?
Allt är åt vänster
Stor eller liten?
Jag är liten jag
Göteborg eller Stockholm?
Stockholm!
Landet eller storstan?
storstan!
Kram eller puss?
Puss, fast det beror på med vem 
Hyrfilm eller bio?
Hyrfilm, detär mysigare....iaf om man är med nån man vill mysa med
Gräs eller grus?
Gräs.
Pasta eller potatis?
Oftast pasta
Tjänare eller tjäna?
Öhm...
Is eller mjukglass?
Hatar isglass....är inte så mkt för glass alls men..
Natt eller dag?
Dag tror jag
Felix eller Heinz?
Felix
NK eller Myrorna?
NK...men inget egentligen
Marsvin eller hamster?
Hahahaha
Rakad eller orakad?
På vem? vart?
Biffig eller slank?
Benig? haha
Blåögda eller brunögda?
Gröna ögon är finast
Popsnöre eller sportfåne?
Eehm...inget
Naken eller pyjamas?
Naken...pyjamas är hemskt
Kaffe eller te?
Inget, men Kaffe funkar om man är riktigt trött
Champagne eller ramlösa?
Champagne
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?
Den filmen har jag tror jag...
Bakispizza eller bakischirre?
Piiiizza
Förfest eller efterfest?
För
Plastbestick eller plastbröst?
Plastbestick
7-11 eller Pressbyrån?
7-11...ojoj vilka minnen, haha
Glasögonorm eller linscooling?
Jag har bra syn utan tack
Plugga eller jobba?
Behöver jobb
Lång eller kort?
Jag är kort jag...fast egentligen inte så överdrivet kort, men på teknik känner man sig riiiiktigt kort
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Beror väl på vad
Nämn namnet på en tennisspelare:
Björn Borg?
Finns det någon du ogillar starkt?
Ja
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Olika, men oftast konflikträdd
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
"Gör inget idag som du kan få nån annan att göra imorrn"
Är du svartsjuk?
Nej det tror jag inte...lite kanske
Vad gjorde du igår kväll?
Såg OC, skulle plugga men glömde böckerna som vanligt
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Jag vet faktiskt inte. Som bi borde man väl säga självklart. Men, okej jag själv har inte läst biblen, det står ju tydligen att homosexuallitet är förbjudet/en sjukdom och eftersom kyrkan ska följa bibeln, varför ska då homosexuell gifta sig där? Sen att jag absolut inte håller med om det är en helt annan sak. Nu får man ju inte gifta sig alls, bara ha partnerskap (heter det så?) och det tycker jag ska ändras, men kyrkan är ajg lite osäker på faktiskt...
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron om inte jag har lånat boken av nån och den va jättefin innan
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
Nej, nej, nej, nej
Tyckte du om att gå i skolan?
Nej, men nu gör jag
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Bild
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
fysik
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?
Inte tänkt på det så mkt
Vilket jobb skulle du aldrig tänka dig ta?
Hmm, telefonförsäljare
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Beror väl på vem. Skulle det va typ mamma eller pappa skulle jag få en chock och så skulle et ju bli jobbigt med skillsmässa å massa, men om det inte är nått sånt så är det väl sak samma.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Oftast inte
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?
Lite båda men mest fri vilja
Vad är ditt favoritpålägg?
Ööhm, vet inte...men kaviar funkar alltid även om det absolut inte är det godaste
Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Ingen kommentar
Är du troende?
Nej
Tycker du om stearinljus?
Jodå
Använder du hårbalsam?
1 gång/vecka
När blir man vuxen?
Inte jag iaf
Vilken färg har din tandborste?
Kommer inte ihåg
Har du lök i köttbullarna?
I köttbullarna? Jag vet inte jag har aldrig gjort egna
Hav eller sjö?
Helst inget
Har du någon skrivare?
Yes
Har du någon scanner?
Nej
Vad har du för väckarklocka?
Sterion och mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna?
Lite då och då
Har du hår på ryggen?
Neej, det skulle jag väl inte vilja påstå :P
Använder du hudlotion?
När jag orkar
Har du åkt ambulans någon gång?
Tror inte det....eller gjorde jag det när jag hade falsk krupp?
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
Båda
Chips/ostbågar/jordnötsringar?
Alla 3...mmmmmm
Äpple eller Päron?
Usch nej
Äter du fiskbullar?
Jaaaa va gott :D
Svettas du mycket?
Öööhm...nä, det tror jag inte :P
När klippte du dig senast?
Inte allt för länge sen, me loves it
Vad kollade du senast hos doktorn?
Förmodligen blödarsjukan eller varför jag svimma 
Vilken är din favorit på Mc Donalds?
McFeast utan ost....fullkorn om jag orkar va nyttig
Mc Donalds / Max / Burger King eller annat?
Donken...eller BK om jag vill ha mackorna
Platt eller vanlig dataskärm?
Platt
Vad har du för mobiltelefon?
Ericsson Z300i tror jag den kan tänkas heta
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?
Jag har ingen byrå
Har du överkast på sängen?
Nej, jag tror det ligger i garderoben nu för tiden
Har du brutit något någon gång?
Nej, *stolt*
Vad är den värsta sjukdom du haft?
Falsk krupp, tur att jag va så liten att jag inte kommer ihåg...så hemskt att inte kunna andas, tur att det bara va falsk annars tror jag inte jag hade levt nu...jag är inte expert på sjukdommar men jag tror det va så...
Har du blivit sövd någon gång?
Nej
Lever din mormor?
Ja (juste, henne skulle jag ringa ja...)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Plugga TMS och Kemi och ringa mormor
Använder du tofflor?
Neej, raggsockar är bättre
Använder du morgonrock?
Uschnej, mjukisbyxor och t-shirt
Är du en Besserwisser?
Inte vad jag vet
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Om den inte smakar päckel
Beskriv din humor:
Dålig...ibland väldigt pervers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback