Snö och Skellefteå

Okej att det är snö när jag kommer upp till Skellefteå, för vad annars kan man förvänta sig? Men måste snön vara här också....hoppas den försvinner tills jag kommer tillbaka.
Funderar över vad man behöver ha med sig. Långkallingar absolut men ska man ha täckbyxor också? Och Anna är i skolan nu så inte kan jag fråga henne heller. Lisa verkar också va där.
Hur stor väska ska man ha? Har alltid problem med sånt.
Shit jag ska gå hemifrån om 3timmar och jag har inte ens börjat packa och vet knappt vad jag ska packa. När jag väl börjar borde det inte ta så lång tid men jag börjar få lite panik nu men ändå så pallar jag inte börja.
Om jag inte får tag på Nån av dom är det väl lika bra att packa ner täckbyxorna också...I guess, fast jag lär inte använda dom ändå, jag är ingen täckbyxmänska, dvs jag är ingen gå-ut-i-snön-och-leka-person. Fast bättre packa för mkt än förlite ändå. Så täckbyxor får det bli.

Dagens...
... klädsel: Slapparkläder men ska byta innan jag åker
... smink: Gårdagens (jag är verkligen inge duktig på att tvätta bort det, jag orkar verkligen inte på kvällarna, hehe)
... frisyr: Rakt
... låt: Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice
... vill ha: Mer tid
... saknad: Syrran, alltid
... roligaste: Har kööööörkort
... tråkigaste: Snön kom
... kramar: Syrran sen, garanterat
... pussar: Säkert Syrran också :P
... TV-program: Vi får se
... köp: Inget hoppas jag :P
... godis: Inget där heller hoppas jag
... lunch: Rester
... kvällsmat: Får se vad syrran bjuder på
... träning: Packa snabbt?
... läsning: Ska läsa "Hetero" på flyget
... nyttigaste: Dunno
... "åh nej!": Har pack-panik nu!
... citat: "Nu ska jag ta och ta på mig lite vettigare kläder för utomhus vistelse" - Malin



Då va allt packat. Höll på å glömma att lägga in nya låtar i mp3n (tömde den igår) och att packa ner Annas (fast den egentligen är min) plattång. Men nu är allt fixat. Täckbyxor och allt. Nu ska jag bara vänta på mamma å se om hon skjutsar mej till tåget eller hela vägen till arlanda. hoppas på arlanda, men vi får se.
Blev en stor väska så jag pallar nog inte bära den, därför ska mamma köra mej, hehe. Eftersom bilen måste tillbaka hem så kan ju inte jag köra. Inte utan mamma med iaf.



Då va man i Skellefteå då. Fick nudlar och wook till middag. Fick turas om att bära väskan för den vägde för mkt haha. Skyller på Annas plattång och skor, inte för att skorna väger ett piss men ändå. Närå, jag tror det va mest själva väskans fel att det vägde mkt. Kommer ha träningsvärk imorrn, haha.

Träffade Bella (en av tjejerna som Anna(syrran) bor med), hon va trevlig. "Pysseltant" eller vad det va Anna sa att Bella va. Hon har gjort sjukt snygga saker. Bland annat en död råtta som ser ut precis som en död råtta. Och så har hon en ganska stor prydnadstomte utanför hennes sovrumsdörr som är sjukt duktigt gjord. Jag förstår mej inte på sånna mänskor, mest förmodligen för att jag önska att jag kunde med sånt. Men icke. Försöker inbilla migsjälv att jag kan rita, men inte ens det är jag duktig på.

Imorrn får jag spendera mest för migsjälv för Anna går i skolan istortsätt hela dagen. Men på Fredag är hon ledig så då ska vi till "stan" och sen skulle vi till Traversen (studentpuben) och mobba Rickard (Lisas pojkvän).
Synd att inte Lisa (den andra tjejen syrran bor med som även är en "gammal" kompis till både mej och syrran) är här, skulle vart kul träffa henne också, va så länge sen. Men men, hon åkte hem till Linköping idag och kommer hem på Måndag (och då åker jag hem).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mwahaha.. mobba min käre pojkvän lite från mig med ;)

2006-11-01 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback