Shopping i Skellefteå

Då har man percis kommit hem från en shoppingrunda med syrran i Skellefteå"city". Sitter och värmer fötterna i tjocksockar och halsduk. Väntar på att syrran ska bli klar toaletten så ska vi till Coop och handla mat också...

Hittade mej ett par vinterskor idag. Men tyvärr fanns dom inte i min storlek om jag skulle ha bruna...och dom gröna och svarta va inte lika fina. Förstår mej inte på mina fötter, för bara nått år sen hade jag storlek 39-40 men nu va 38förstort utan tjocksockar...jag ahr gått från 40 till 37 på två år och åt fel håll liksom. Man borde väl får större fötter, inte mindre.

Dagens...
... klädsel: Rutiga byxor och randig tröja.
... smink: Inget än
... frisyr: Rakt
... låt: Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice
... vill ha: Skorna
... saknad: Snygga vinterskor
... roligaste: Ska "hälsa på" på Traversen ikväll
... tråkigaste: Inga skor
... kramar: Syrran
... pussar: Syrran
... TV-program: Idol
... köp: Födelsedagspresent
... godis: Inte än
... lunch: McDonalds
... kvällsmat: Får se vad syrran bjuder på
... träning: Vandrat till "staden"
... läsning: Prislappar
... nyttigaste: Vandring i norrlandsluften
... "åh nej!": Inga skor
... citat: "Jag är en cykel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback