Shoppa

Wohoo. Ska iväg idag med Tessan och Karin och köpa kläder till strippen. Ska bli trevligt. Det börjar nära sig nu, så ojojoj. Mindre än 2veckor kvar nu ju. Tycker manuset kan bli klart snart så jag vet om jag ska säga nått eller bara va, haha.

Shoppningen gick bra. Vi vet inte riktigt hur det blir med skorna men annars va allt mkt bra. Trosorna va väl lite mer genomskinliga än jag hade hoppats på men det funkar. Hoppas bara dom passar så det inte blir som emd dom förra. Hade ju tänkt att jag skulle prova dom där, fast med mina trosor under självklart, men icke, det va larmade så det inte skulle gå...åhh, men men det blir säkert bra tillslut.

Ska försöka få Ewe att komma på showen, funkar nästan.

Dagens...
... klädsel: Jeans, randig tjocktröja och svarta jackan
... smink: Vanliga
... frisyr: Hade inte för mej att jag hade riktigt så här lockigt
... låt: Tjejdanslåtarna
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Karin är rätt galen av sig, haha
... tråkigaste: Jag är för smal så skjortan såg asstor ut

... väder: Mulet

... humör: Kär och trött

... kramar: Pappa och Pelle
... pussar: Neej
... sötaste: Pelle när han ville att jag skulle följa med honom på bio
... TV-program: TRL och Deal or no deal
... köp: Skjorta och trosor
... godis: Nope, lyckades stå emot Karins erbjudande
... lunch: Pannkaka
... Mellis: Donken
... kvällsmat: Laxsoppa
... träning: Övat på dansen och promenart i stan
... läsning: Nej
... nyttigaste: Dunno
... "åh nej!": Samma som tråkigaste...
... citat: "Det vet man inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback