Roll i T-showen

Fick veta igår att jag har fått en roll i t-showen. Trodde inte ens att jag hade nån roll så kom Niklas fram till mej igår och sa "Din roll ha blivit ändrad...du ska va (kan ju inte säga vem heller...) nu". Jaha, hade jag nån roll innan? Tydligen. Okej, visste att dom hade snackat om det, men trodde inte dom va seriösa. Men den nya rollen tror jag blir bättre, haha.

Blir lite smått galen på alla dessa ändringar med kläder och skit. Varför kan vi inte bara ha silvertejp som teknikerna alltid har haft? Och att det dom vill ha istället är något dom har sett nissarna ha och tyckte det va coolt gör det ju inte bättre. Helt utan eller bara färg vägrar jag, då är jag inte med alls på den showen. Fast det va väl inget seriöst förslag ändå så det är ganska lugnt.

Ska kanske ta och äta mej lite lunch och sen bedra mej och hämta mitt körkort.

Körkortet blev hämtat och sen bedrog jag mej hem till Christoffer. Där va Sebbe och Peter. Tet är nästan klart, lådan va fin allt va tiptop.
Skyllten verkade inte funka men allt berodde på det danska tangentbordet, när det väl va bytt och det blivit sönder slaget så gick allt som det skulle, yaay. Jag fick äran att köra över det också.

Dagens...
... klädsel: Brunt, randigt och rutigt
... smink: Nada
... frisyr: Va fixat tills Sebbe tyckte att det behövdes mer volym
... låt: Ironic
... vill ha: B
... saknad: Bra fråga
... roligaste: Störa Sebbe när han fick jobb eller Christoffer när han banka sönder sitt danska tangentbord och jag fick köra över det 2ggr sen
... tråkigaste: Anna har åkt hem nu...
... väder: Regn

... humör: Dålig start men sen blev allt så bra så

... kramar: Anna
... pussar: I wish
... sötaste: B
... TV-program: OC, fast på dvd...
... köp: Nada
... godis: Nope
... lunch: Champinjonmacka
... kvällsmat: Pannkaka
... träning: Ska väl träna på dansen
... läsning: Annas blogg (annamopp.blogg.se)
... nyttigaste: Ehhm...
... "åh nej!": Morgonen
... citat: Hade nått värsta bästa som Christoffer eller Peter sa men jag kommer inte ihåg längre. Men Peter sa en sak nyss som va värd att lägga hit ↓
"Jag tror nästan att jag aldrig hört dom"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback