OMG

Det är inte långt kvar nu...typ 6dagar och 22timmar till första showen...men det känns som allt börjar idag. Ska börja bära lastpallar, vi ska köpa skor till strippen och ja... Fast det började ju egentligen för länge sen. Men då har man gjort nått så har minte gjort nått dan efter å så. Men idag är det lastpallsbärande, imorrn med, och nån av dagarna ska vi måla byxorna om jag har fattat det rätt. Söndag är det bombning och sen på Måndag börjar nT-veckan. Gosh.

Dagens...
... klädsel: Jeans och Skjorta
... smink: Vanliga
... frisyr: Uppsatt (shit va länge sen det va)
... låt: Vår introlåt...haha har den på hjärnan fast jag egentligen inte har hört den..hmm
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Inte långt kvar nu
... tråkigaste: Ingen kommentar

... läskigaste: Labba med Per på kemin
... väder: Kallt

... humör: Hungrig

... kramar: Inga än så länge
... pussar: I wish
... sötaste: Har inte sätt B än men det lär väl va han, haha
... TV-program: Rune och Gudrun
... köp: Ska köpa skor sen
... godis: Har slutat med sånt
... lunch: Vet faktiskt inte
... kvällsmat: Får se vad jag gör
... träning: Ska bära lastpallar sen, hmm
... läsning: Kemi-intruktionerna
... nyttigaste: Åt frukost i lugn och ro idag
... "åh nej!": Kemi
... citat: ↓
Adde: "Vem är Bajs?"
Emil: "Jag är Bajs!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback