Ojojojoj, detta trodde jag absolut aldrig jag skulle säga

Hade jättemassa att skriva om nyss men det blev tomt i huvet nu, haha. Berättade precis för Christoffer att det va han jag hade varit intresserad av. Trodde iofs redan han hade räknat ut det men tydligen inte.  Trodde aldrig jag skulle säga det till honom ändå. Känns rätt dumt å skriva om det här eftersom jag vet att han alltid läser den, haha. Han och 4 till.

Nu har jag fått annat att tänka på. Börjar bli nervös nu. Tänkte redan i morse att jag skulle fråga B. Så snacka jag lite med honom och så precis när jag tänkte att nu ska jag fråga innan jag ångrar mej, så sticker han. Jag har väl hela kvällen på mej iofs men hade vart mkt lättare om jag bara hade kunnat fråga nu.

Dagens...
... klädsel: Träningsoverall
... smink: Nada
... frisyr: Lockigt
... låt: Tdans-låtarna
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: När jag snacka med Peter på msn inatt...
... tråkigaste: Kratta löv, och Peter kom inte som han lovade, haha

... läskigaste: Höll på och ramla ner flera gånger när jag skulle rensa på det hala carporttaket
... väder: Skönt

... humör: Kär och trött

... kramar: Pelle
... pussar: Av Pelle på kinden, näsan och pannan
... sötaste: Jag vet fan inte
... TV-program: TRL
... köp: Nada
... godis: Nope
... lunch: Äggmacka och varm choklad
... kvällsmat: Vet inte än...
... träning: Krattat och kört skottkärra, Krattat och kört skottkärra, Krattat och kört skottkärra osv
... läsning: Nej
... nyttigaste: Krattat och kört skottkärra, Krattat och kört skottkärra, Krattat och kört skottkärra osv
... "åh nej!": Pelle va allmänt jobbig
... citat: Har väl inte sagts något speciellt spännande idag men kom på nått pappa sa här om dagen. ↓
(vi pratar om att vår grannes son har doktorerat, så kommer pappa in på våran familj istället)
Pappa: Jag tycker Josefin ska doktorera i partikelfysik.
Jag: Jasså?
Pappa: Ja, partikelfysik tycker jag låter bra.
Mamma: Är det något du är intresserad av eller?
Pappa: Nejnej, men jag tror det skulle passa Josefin.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

får jag fråga vad partikelfysik är? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback