Ohno

Idag kan vi ju bara stryka. Det mesta har vart åt helvete.

Strippen gick relativt bra även fast det va nervöst att visa inför alla killarna. Kul och se killarnasstripp också.

Men ändå. Det mesta känns åt helvete nu. Eller ja, idag har gått åt helvete bara.

Haha, snackade nyss med Tessan om det och helt plötsligt kändes det inte lika helvetiskt längre. Känner mej nästan uppåt nu.

Har kommit fram till att jag vill färga håret, men jag vet inte vilken färg....nån som har nått bra förslag..?

Dagens...
... klädsel: Byxor och skjorta
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt (ska nog börja platta igen, haha)
... låt: Tdans-låtarna
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Se killstrippen
... tråkigaste: Att det mesta har gått åt helvete

... läskigaste: Strippa inför killarna...fast det va inte särskillt läskigt det heller...
... väder: Kallt

... humör: Olyckligt kär... eller nä jag vet inte. Kär iaf och det känns inte så bra

... kramar: Agnes och Linnea
... pussar: Naj
... sötaste: Sebbe O när han sa till Peter att dom skulle få se tjej-strippen
... TV-program: Pontus och nån mer
... köp: Chokladboll
... godis: Chokladboll
... lunch: Fisk? eller vad det skulle föreställa
... kvällsmat: God fisk
... träning: Dans/stripp
... läsning: Nej
... nyttigaste: Fick tränna mitt självförtroende
... "åh nej!": Samma som tråkigaste
... citat: "Men jag tycker om trehjulingar" - Peter

Kommentarer
Postat av: Annapanna

RÖTT såklart ;)

2006-11-20 @ 22:00:57
Postat av: Ewe

Jaa, tänkte just föreslå - RÖTT FFS! :D

2006-11-20 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback