NT-veckan

Nu är det NT-veckan och jag känner mej fett död. Pallar inte skriva så mkt nu. Tänkte att jag skriver mer utförligt när allt dett är över och gör bara dagens dom dagar jag orkar. Lär väl typ bli alla för jag måste ändå föra över kort också...sånt kommer upp sen också...Allt detta typ på söndag (om jag inte blivit utbränd då, haha)

Dagens...
... klädsel: T-brallor!!! Och svart linne
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: T-låtarna
... vill ha: B
... saknad: Manus? eller en längre kjol?
... roligaste: Träna dans, fjolla runt i aulan, dela ut tidingar, kondomutdelningen i cafeterian (det föds en nisse varje dag, använd kondom) och typ allt annat...litan kan göras lång
... tråkigaste: Köa och kaoset när folket skulle köpa biljetter (hörde att det va 6st som svimma, såg bara 2 själv dock) och städa efter alla som tycker det är så skojj att dra ner alla lappar och elare som vill förstöra.
... kramar: Lite sådär
... pussar: I wish. Fast han satt nästan i mitt knä en gång, haha
... TV-program: Har man tid med sånt? Iofs har jag mest bara fjollat runt idag men men
... köp: Cola å chokladboll
... godis: Samma som köp
... lunch: Pasta och köttfärssås
... kvällsmat: Brunabönor och korv
... träning: Dans och sprinag fram och tillbaka över skolgården med en trave T-tidningar
... läsning: T-TIDNINGEN!!!
... nyttigaste: Träna dans med högklackat
... "åh nej!": Kjolen är för kort
... citat: "Storlek 44"

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag tycker att du ska skaffa en bilddagbok :) --> http://bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback