Naaawww

Naaawww...Peter är så söt. Sitter å klagar på mina föräldrar för honom. Så efter ett tag säger han "hum förlåt men jag är jätte hungrig, helt otroligt hungrig", visst, klart jag tycker det är jobbigt med föräldrarna och det är skönt att babbla av sig ibland men inte behöver han säga förlåt för att han ska gå och göra nått annat. Snarare jag som ska säga förlåt för att jag klagar för mkt.

Så, dagen i stort har vart helt underbart bra. Blev lite orolig på TUFen, vissa hade ju fåt byta grupp efter TMSen och så va det bara jag där från mitt företag, vad ska jag göra helt själv liksom? Okej, jag visste att Malin skulle gå den med rätt grupp men hon kunde inte va där idag. Men sen kom Alexandra, och sen Peter, och sen även Emil så hela Företaget va där, förutom en som jag aldrig komemr ihåg namnet på...men han skulle bara gå TMSen och inte TUFen så... Så Började det en ny också, Magnus tror jag han heter? Går MD. Han hamnar säkert i vårt företag för det har ju alla nya gjort, hehe och så försvann ju en.
Karin och Tessan försökte få ur mej vem B är, men icke. Räcker med att 3st redan vet det, som ajg inte vet om jag kan lita på heller...? Haha närå, det är nog lugnt. Sen bryr jag mej väl inte överdrivet mkt om ifall B får veta det heller.
Hade lite nya lektioner nu då eftersom period 2 har börjat. Började med SvB med Akiine och Mona mfl. Sen DAKOM med massa MDare och en sammare, vi fick en karta och sen skulle vi ta reda på vems adress som va utpekad...så nu vet jag vart Fredrik Jansson bor, fast min adress kundes inte hittas exakt så vi säger att Wille inte har nån aning om vart jag bor... Sen va det EnC, kände nästan alla...eller inte, men visste vilka alla utom 2 va. Hade med Malin, Affe, Björn, Ante (Mats kompis) och David som jag hade EnB med mfl.
TUFen va ju istortsätt samma som TMSen, speciellt eftersom det är TMS-prov imorrn fast den kursen har slutat.
Kemin fortsatte sen förra perioden. Pratade med läraren om NT-vecka, tänker inte gå på lektioner ändå men det är ju lite bättre om man får ledigt. Hon va positiv till att jag skulle skita i lektionerna och skulle flytta labben vi skulle ha på fredag morgon för då är ju alla ettor på show också. Sen fick jag ha ett litet föredrag för två ettor om vad showen va (men man kan ju inte avslöja för mkt) och förklara hur det gå till med biljetter och så, de blev lite småchockade att dom fick gå gratis på dagen. 

Så måste folk alltid påminna mej om att det är helg snart. Jag vill inte ha helg. Dom senaste helgerna har varit helt underbara. Har haft nått å göra = jag slipper mina föräldrar. Men denna helg kommer bli ett helvete om inte nån vill hitta på nått med mej...?

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Börjar locka sig
... låt: Roland the Roadie and Gertrud the Groupie - Dr Hook
... vill ha: B, alltid
... saknad: Systeryster
... roligaste: Trodde inte min Kemilärare skulle va så positiv till att jag skiter i alla lektioner under nT-veckan
... tråkigaste: Folk dissade mej under lunchen...
... väder: Regn

... humör: Jätteglad

... kramar: Hmm...jag tror fan inte det
... pussar: No...men jag delade saliv med Linus, haha. Iofs emd Emil och Peter också då....
... sötaste: "hum förlåt men jag är jätte hungrig, helt otroligt hungrig"
... TV-program: Sånt hoppar jag över
... köp: Nada, jag sparar
... godis: Nope
... lunch: Kreps (hure nu stavas)...mkt gott faktiskt, fast jag va den enda som verka tycka så...
... kvällsmat: Äggmacka med bearnaisesås, fast såsen va nästan slut... *panik*
... träning: Ska väl träna på dansen, fast det har jag sagt 2dagar i rad nu inte har det blivit av....jag som alltid brukar va så duktig med det
... läsning: Noveller på SvB
... nyttigaste: Jag är som sagt inte nyttig....eller jo, jag åt ju grönsaker idag
... "åh nej!": Palla dramalärare i SvB
... citat: "We are Olof Svensson and they are our wife Helen" - David på EnC


Kommentarer
Postat av: Therese

Om du vill kan du ju hänga med mig o Karin till stan på lördag o skaffa strippgrejjer? (:
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback