Julmust i Zoo-glas

Då sitter jag här helt ensam på syrrans rum och dricker julmst i zoo-glas. Både syrran och Bella är i skolan och Lisa är ju som sagt inte här, för nejnej, hon rymmer när jag kommer, skulle hem till Linköping. Inte för att jag vet om hon har kommit hem än. För först va flyget till arlanda 2timmar försenat, men hon kom dit iaf. Sen satt ju hennes syrra och pappa i kö på väg till sthlm för att hämta så jag vet inte alls hur det har gått. Snackade med henne vid 22 igår och då va hon kvar på arlanda, så snackade jag med Malin i morse och hon sa att när hon snackade med Lisa igår vid samma tid så hade Lisa sagt att de hade suttit i kö sen kl 18. Och jag tror inte dom va nära arlanda då vid 22, för då skulle hon ju inte gått å satt sig vid en dator heller, eller?

Men men.
Så vad ska man göra nu?
Fick Annas nyklar ifall jag vilel gå ut...ska väl göra det litegrann men jag hittar ju ingenstans så jag blir nog bara ute ett minitag.

Dagens...
... klädsel: Myskläder
... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice
... vill ha: mindre ont i ryggen och en bekvämare säng
... saknad: Nothing...okej, lite sällskap tills syrran slutar skolan skulle väl inte vart helt fel men inte nödvändigt..hehe
... roligaste: Äntligen träffa syrran igen
... tråkigaste: Ryggen
... kramar: Inga
... pussar: Inga
... TV-program: Vet inte riktigt vad det va jag kollade på...
... köp: Inget
... godis: Julmust?
... lunch: Köttbullar och pasta
... kvällsmat: Får se vad syrran bjuder på
... träning: Gått upp ur sängen?
... läsning: Nada
... nyttigaste: Pasta?
... "åh nej!": Ryggen
... citat: ↓
Anna: "Nu kommer han!"
Jag: "Kompisen?"
Anna: "Ja!...ovännen..."

Känns konstigt att ha lockigt igen...är ju 2veckor sen jag hade det sist, och då va det längre. Hmm.

Har tänkt på en sak. För varje gång jag träffar personen jag gillar desto mer verkar det som att den gillar mej också. Men ändå, så varje gång jag träffar den personen så verkar det också mer och mer som den gillar någon annan. Vilket av det är det jag inbillar mej om? Förmodligen den första, men förhoppningsvis den andra.

Man kan sitta och rita på fönstrerna här. Så immigt. Men det är väldigt för mkt vatten så fort man drar fingret över rutan så rinner det ner jättemassa vatten. Alla mina otroligt fina bilder (som t ex bilen som fastnade i ett träd) har blivit förstörda tack vare det, hehe.

Ja, jag är uttråkad. Vad ska man göra på ett ställe man aldrig varit på förut och inte hittar nånstans och dessutom har världens sämsta lokalsinne så om man gick nånstans skulle man förmodligen inte hitta tillbaka. Så jag väntar nog här på syrran, kan som sagt gå ut ett minitag men det är allt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback