Jaja...

Är rätt säker på att nr1 vet att det är han nu, fast det spelar inte så stor roll för nu är jag säker på att jag bara vill va kompis med honom ändå.
Är även nu helt säker på vad jag känner för "Honom"...B kan vi kalla honom för att sluta sätta nr på folket, haha. Och självklart fatta Sebbe vem det va och Christoffer lär väl inte va så mkt efter. Båda visste ju halvt innan fast ändå inte. Hade ju kunnat vara vemsomhelst men nu va det just B och det märks nog. Och båda visste ju att jag va småintresserad av honom innan, fast det här är ändå stor skillnad...

Emil är så rolig. Han fråga Jari om han kunde köra hem honom men det va åt fel håll så han ville inte. Så då erbjöd jag mej att köra hem honom för det va ju typ på väg hem till mej ändå, fick ta en annan väg än vanligt men det är typ lika långt så det spelar ingen roll. Han är så konstig på ett extremt roligt sätt. Man garvar typ alltid när man är med honom. Som på TMSen idag när läraren ropade upp honom så svarar han "Närvarande", och han gör det på ett sätt så man kan inte annat än garva. Kanske borde umgås mer med honom så man får lite magmuskler..hmm...eller nått...

Kom precis hem från brorsans konsert. Känns så bra att allt har funkat för honom i 2dagar nu, håller tummarna att det fortsätter så. Kören är ju nått han tycker är jätteskojj och fast det egentligen är ganska uttråkande att sitta där så va det kul och se hur glad han va där. Och han va så söt i sin nya svarta väst och röd t-shirt under.

Dagens...
... klädsel: Kjol
... smink: Som igår
... frisyr: Rakt
... låt: Bitch
... vill ha: Honom
... saknad: Syrran
... roligaste: Emil när jag körde hem honom
... tråkigaste: Väntan utanför Pelles konsert
... kramar: Linnea, Agnes och Pelle
... pussar: Nope
... TV-program: Nope
... köp: Nada
... godis: Pepparkakor?
... lunch: Pastasallad
... kvällsmat: Pizza
... träning: Vandrat lite i stan
... läsning: Bloggar
... nyttigaste: Kylan? Eehm
... "åh nej!": Körde aldrig över Christoffer, haha.
... citat: "Men jag vill inte åka bak på din cykel, jag har faktiskt busskort" - Emil när jag erbjöd att köra hem honom
"Men nu tycker jag så här att det inte ska bli nån pinsam tystnad här..." - Emil när jag körde hem honom

... väder: Kallt

... humör: Upp och ner

... vaknade kl: 7.21
... antal kr slösade: 0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback