Jag ska ta å bli lesbisk

Ojojoj. Tänker på B dag ut och dag in så kommer skolkatalogen och Christoffer säger åt mej och kolla på hans ex, som jag förövrigt redan tyckte va riktigt snygg men ojojoj kan inte hon va bi elelr nått? Haha. Och sen säger syrran åt mej att läsa hennes blogg (annamopp.blogg.se) så har hon lägt upp bilder på skivor hon har köpt idag och så skriver hon längst ner tll mej att där hade jag nått å titta på ungefär även fast bilden va väldigt liten, för då har hon köpt Sugababes Greatesthits och Heidi är ju (som alla som verkligen känner mej vet) min drömtjej. Inte bara det, för även om jag hade pojkvän skulle jag lämna honom för henne anyday. Men det skulle ju bara hända i mina drömmar. Men jag mena, jag har min perioder där jag känner mej väldigt lesbisk, eller väldigt bi eller väldigt hetero. Men även när jag känner mej väldigt hetero så Heidi asså...det går inte att beskriva. Nu skulle det bara fattas att Agnes är på TVn eller nått när jag sätter igång den, haha.

Aja, har iaf vart i stan med Karin och Malin idag och köpt skor till strippen och färg till byxorna. Helt chockad att jag kan gå i skorna. Börjar få lite ont nu men men...Har man inte haft högklackat sen 8an så har man inte.

Och i skolan va skojj. Vi bar lastpallar, vilket kanske inte va överdrivet kul men inte särskillt tråkigt heller. Folket hittade postcykeln där som Linus körde runt mej på när jag satt där fram, fett läskigt men riktigt skojj. Sen när alla pojkarna skulle hämta sina byxor fick jag tag på Bernts röda ukulele som jag stod och "spelade" på i korridoren. Folk tyckte inte det va så bra och de flesta mobbade mej rätt hårt men skojj va det. Det är ju inte riktigt varje dag man gör.

Har iofs redan gjort en dagens idag, men det va ju typ imorse så...


Dagens...
... klädsel: Jeans och Skjorta (och nu även de nya skorna)
... smink: Vanliga
... frisyr: Uppsatt
... låt: Kollar på idol nu så kanske nån där...?
... vill ha: Heidi?
... saknad: Systeryster
... roligaste: Inte långt kvar nu
... tråkigaste: Känns som B undviker mej 

... läskigaste: Labba med Per på kemin
... väder: Kallt

... humör: Glad

... kramar: Neej :(
... pussar: I wish
... sötaste: Syrran
... TV-program: Idol
... köp: Skor
... godis: Mörkkexchoklad
... lunch: Kyckling
... kvällsmat: Pizza
... träning: Gå i nya skorna
... läsning: Kemi-intruktionerna
... nyttigaste: Åt frukost i lugn och ro idag
... "åh nej!": Kemi
... citat: (samma som det jag skrev imorse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback