Jag ska inte alls ta å bli lesbisk

När jag såg B idag så nej, nej, nej jag ska absolut inte bli lesbisk. Även om jag verkligen skulle vilja så går det inte. Haha. Så såg jag Christoffers ex också men nejnej, visst hon är extremt het men det är B som gäller, hehe.

Idag har vi burit lastpallar och målat T-byxor. Muchos skojj! Och Christoffer va tillbaka i skolan, trevligt att se att han lever. Han körde runt mej på postcykeln ett tag vilket va lite småläskigt när man satt där fram, fast det va nog värre med Linus igår.
Lite småkonstigt att det kan va sååå skojj att spendera istortsätt hela helgen i skolan. Kommit fram till idag att jag tycker lite synd om folket som inte går T eller n som inte får va med om det här, muahaha.

Har egentligen hur mkt som hellst att skriva men jag vet inte riktigt hur så jag typ skiter i det.

Ska väl lägga upp lite bilder när jag fått dom från Karin.

Kom på att jag glömt å skirva en sak som jag hörde här om dagen. Att under något elevrådsmöte att Hotell&Restaurang kommit på en ohh så bra ide...not. Att eftersom det är så få tjejer på T så skulle dom va med i T-showen...eeehm, what?!! Okej om dom vill ha en egen show men vad har dom med teknik att göra? Inte för att dom skulle få en egen show men det är ju förståligt om dom skulle komma med den iden, men va med i T-showen....vart finns logiken i det? Det va ju också lite puckad tid att komma på den iden också eftersom allt vårat va ju redan bestämt så det fanns ju ingen chans även om vi mot förmodan skulle vilja ha dom att dom skulle kunna va med och sen nästa år har dom ju fler tjejer för dom har form och design och året efter ännu fler (tror dom är 11 tjejer i ettan plus att dom får mattedatatjejerna sen).
Fast ändå, rätt skojj att dom tror så seriöst på att den iden ska gå igenom att dom t o m tar upp det på elevrådsmötet, okej om dom hade sagt till varann att det skulle va skojj men man borde fattat redan då att det inte är nån ide att försöka få det att gå igenom, men det trodde tydligen dom

Dagens...
... klädsel: Först Tbyxor och myströja, men bytte till mysbyxor sen när jag kulle måla Tbyxorna
... smink: Inget
... frisyr: Uppsatt och lockigt (verkligen inte-orka-bry-sig-frisyr idag)
... låt: Vet inte rikitigt
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Måla Tbyxor
... tråkigaste: Mamma hitta mej inte så jag fck åka hem 45min försent 

... läskigaste: Börja måla på byxorna (tänk om det blir fel)
... väder: Regn

... humör: Glad

... kramar: Neej
... pussar: I wish
... sötaste:
... TV-program:
... köp: Toast och Cola
... godis:
... lunch: Samma som köp
... kvällsmat: fläskfile med hemmagjord bearnaisesås och klyftpotatis
... träning: Burit lastpallar
... läsning: Va folk har skrivit på byxor och overaller
... nyttigaste:
... "åh nej!": Samma som tråkigaste
... citat: "Tänk på PORR" (igen) - Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback