Igår...

Igår va mkt bra. Hade asskojj och insåg att ha pojkvän/flickvän är inte så viktigt för har man bara roliga kompisar att umgås med så är det mkt bättre. Är nog inte bara Emil som kommer hjälpa mej att få magmuskler nu, dessa mänskor är minst lika roliga.
Bernts "wannabe-snook" tog ju priset, men även saker som allas panikspringande bara för att få sitta fram i bilen. Jag lyckades att få den platsen en gång *stolt*. Haha.
Skidorna va väl inte överdrivet kul, i Åre är mkt roligare. Och Snook i sig är inge bra, men ojojoj va skojj jag hade, hehe.
Jag vill ju fortfarande ha B, men det känns inte lika viktigt längre...känner mej absolut inte desperat på nått sätt.

Gårdagkvällens...
... klädsel: Strumpbyxor, byxor, linne, långärmad tröja, tjocktröja, jacka, vantar, tjocksockar
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Mr Cool kanske?
... vill ha: Sittplatsen fram
... saknad: Inget
... roligaste: Bernts "wannabe-snook"
... tråkigaste: Komentatorerna

... väder: Kallt

... humör: Uppåt

... kramar: Hmm...inga...
... pussar: Inte det heller
... sötaste: Christoffers kompis...eller Norrmannen eller vad han va...
... TV-program: Skidorna visades på SVT...
... köp: McFeast och vatten
... godis: Choklad när jag kom hem
... kvällsmat: Pizza och senare McFeast
... träning: Vann över Christoffer och Max i att få framsätet
... läsning: Priserna på Donken
... nyttigaste: Ingen ost på Mcfeasten
... "åh nej!": Mamma gjorde för lite mackor till mej
... citat: "Josefin, du som kan det här...får jag parkera här?" - Sebbe (och han ska ha körkort?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback