Idag

Vaknade vid 12, gick upp vid 1...mkt skönt. Vid 4, 5 nån gång kom syrran hem, då hade jag fortfarande knappt vaknat ordentligt. Så åkte vi till Kista och åt middag, mkt gott...är fortfarande proppmätt 1timma senare....så mkt har jag nog aldrig ätit förut, haha. Men men måste bättre på vikten till nT-showen, haha. Nä, men ärligt...måste gå upp i vikt, inte bara till showen utan allmänt...fast till showen för att trosorna ska passa, haha. Har för liten häck..hmm..

Det är inte lång tid kvar nu. 2veckor till veckan, 3 till showen. Jag har panik. Och Tessan ändrar sig om kläderna stup i kvarten, hehe. Tyckte skjortorna va bra, men men vi får se hur det blir. På måndag kommer dansen sitta som jag vet inte vad, så det är bra iaf. Den sitter nästan nu men det är vissa saker jag är lite småosäker på.
Gemensamma dansen sitter helt nu. Skulle nästan kunna göra den i sömnen, haha närå men den sitter iaf. Den kommer bli såå cool, älskar triangeln, älskar dansen, älskar vart jag ska stå, älskar t-byxorna, älskar allt som har med den och göra, speciellt slutet, ojojoj. Älskar Tessan!

Dagens...
... klädsel: Rutigt och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Buses and trains
... vill ha: B
... saknad: Pengar
... roligaste: Kan gemensamma dansen nu
... tråkigaste: Alla är så tysta

... väder: Regnigt

... humör: Panik

... kramar: Anna och Pelle
... pussar: Anna
... sötaste: Anna när hon snacka om gamla barnprogram
... TV-program: Njaa...
... köp: Inget, jag ska sluta handla
... godis: Anna bjöd mej på Japp
... lunch: Nån köttgryta
... kvällsmat: Pasta med champinjoner i Kista
... träning: Kört bil?
... läsning: Menyer och Bloggar
... nyttigaste: Jag är inte så nyttig av mej
... "åh nej!": Trosorna är förstora
... citat: "ÅH! Blå huuuset!" - Jag och Anna samtidigt när vi va mitt inne i en duskution om nått annat barnprogram

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu blev jag glad =)
Förlåt för kläderna btw, men det är inte bara jag.. det är Karin också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback