Haha

Vilken dröm jag hade inatt. Men men, den fick mej att inse att jag inte har kommit över personen som jag hade hoppats men att det aldrig kommer bli något så jag kan ge upp och ändå känns det bra. Sen är jag inte riktigt så desperat med dom andra som vissa verkar tro, det är mest bara skoj.
Så nr 1 är struken, nr 2 är halvt struken, nr 3 är inte struken mest bara för att det är skojj och nr4 är definitivt struken. Haha.

Anyway, idag...
Jag inte gjort nått. Vaknade sent, bara degat hemma hos syrran och sen gått till coop och köpt chips. Blev lite uno ikväll, Bella vann mest och Anna vann minst. Har ätit upp nästan en hel chipspåse själv idag och delat på typ 2liter läsk med syrran, fast hon har nog druckit lite mer. Jag som skulle börja bli nyttig, skyller på att det är lov.

Dagens...
... klädsel: Myyyys
... smink: Gårdagens
... frisyr: Rakt med lockiga toppar
... låt: "Minifåglarnar är vi, minifåglarna är vi, sjunger jämt på samma melodi..."
... vill ha: Chips, tills jag fick dom
... saknad: Halsduk
... roligaste: Uno
... tråkigaste: Vet inte
... kramar: Syrran, tror jag
... pussar:
... TV-program: MTV och fotboll
... köp: Chips
... godis: Chips och julmust
... lunch: Äggmacka med bearnaisesås
... kvällsmat: Pasta med smörja
... träning: Vandrat till coop och tillbaka
... läsning: Inget
... nyttigaste: Vandring i norrlandsluften
... "åh nej!": För mkt chips....jag spyr
... citat: "Det här är nog hemma...men Stockholm är hemma" - Syrran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback