Ewe vill bli stolt så...

...jag måste skriva lite här. Hon tycker jag skriver för lite om jag inte skriver en halv novell varje dag, haha. Närå, men hon vill att jag ska göra det iaf.

Men men, vad har jag å berätta om idag..?
Jo, jag är nästan klar med min kjol nu, den är klippt och nålad och ser ut som en kjol. Imorrn ska jag bedra mej hem till Peter och sy den.

Lärde mej introt till T-tjejdansen/strippen idag. *stolt*. Nu gäller det bara att lära sig dansen i högklackat också, hjälp! Jag har inte gått i högklackat sen i 8an och nu helt plötsligt ska man dansa i det. Scary.
Dansen idag var förövrigt väldigt seg. Satt mest bara å babbla. Men det blev ju lite dans och lite stripp också. Och just som jag har slängt iväg min skjorta och ska resa på mej (i endast BH då) ser jag nån gubbe (eller ja, han va väl typ 30) stå och kolla in genom fönstret på klassrumsdörren. Kändes ju lite småcreepy.

Va länge sen jag lyssna på Westlife nu, men lyssnade lite på deras låt Obvious här om dagen och insåg vilket passande text första versen har:

We started as friends
But something happened inside me
Now I'm reading into everything
But there's no sign you hear the lightning, baby
You don't ever notice me turning on my charm
Or wonder why I'm always where you are

Hahaha.

Well well...vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag fortsätter med dagens som vanligt


Dagens...
... klädsel: Ja, jag va randig idag igen
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Tjejnumret
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Lära sig introt, det är riktigt coolt när man sätter det
... tråkigaste: Matten

... läskigaste: Klippa i kjolen
... väder: Kallt och blött

... humör: Still inlove

... kramar: Fredrik
... pussar: Naj
... sötaste: Peter när Andreas råkade skrämma honom
... TV-program: OC
... köp: Äcklig macka och mer
... godis:
... lunch: Potatis, köttbullar och mkt majs
... kvällsmat: Köttfärssås
... träning: Daaans
... läsning: Fettpärlan
... nyttigaste: Majs?
... "åh nej!": Matten
... citat: "Varför hitta du han nånstan?" - Karin

Kommentarer
Postat av: Therese

"varför hitta du han nånstans?"
Thank you, hade glömt hur det var ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback