El-pojken, B och M

Haha. Har nu insett att mitt ögongodis från bussen är en El 2a. Jag är inte helt 100 men 99 iaf.

Så pratade jag med Fredrik om hur jag mår nu (läs citat) och om hur glad jag va och kär jag va och massa. Och det känns verkligen som jag är riktigt kär, går runt med ett stort leende på läpparna, kan inte tänka på så mkt annat än B. Så går M (Finns för många som börjar på M men men...) förbi och då pirrar det i magen typ som om det va han jag va kär i. Förvirrande. Men jag känner ju knappt M, han är bara extremt snygg/söt så jag tror det bara är det...

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Ganska rakt
... låt: Who Knew
... vill ha: B
... saknad: Pengar
... roligaste: Ska på fotbollsgalan ikväll med systeryster
... tråkigaste: Ingen att va med på hålet

... väder: Frost, iaf när jag vakna

... humör: Kär

... kramar: Fredrik, min käre Fredrik
... pussar: Naj
... sötaste: M
... TV-program: Fotbollsgalan?...fast där
... köp: Måste nog köpa mej en macka snart
... godis: Nope
... lunch: Grönsaker? Maten verkar äckelpäckel idag
... kvällsmat: Donken
... träning: T-dans senare
... läsning: Matte-prov
... nyttigaste: Jag är inte så nyttig av mej
... "åh nej!": Hungrig så jag måste slösa pengar
... citat: ↓
Jag: Jag är kär...
Fredrik: I vem av dom?
(haha, det här låter inte bra...men jag kan förstå att folk tror att det är värre än vad det egentligen är)

Varför ser jag typ aldrig B längre. Och när jag väl ser honom så vågar jag knappt kolla på honom, varför denna skit nu igen? Jag pallar inte. Jag ser folk jag inte vill se oftare än vad jag ser dom jag vill se. Mats skrämmer mej lite. Han har börjat blivit konstigare än  vad jag hade för mje att han va. Men B, hoppas han har sen lunch nästa period så jag kan äta med honom, annars lär jag inte se han så mkt. Varför ska just tisdag va z-dag? Den dagen som jag ser B mest försvinner *snyft*. Och Emil är ju lika rolig som alltid. "Jag hörde att du slutar nu och har bil" eehm, nej inget av det, haha. Och vad va det han och Sebbe babbla om under tidiga lunchen? Kommer inte ihåg men konstiga är dom.
Och Fredrik är ju så otroligt söt så det är inte klokt. Vi börjar närma oss Ante i korridoren så säger jag "Det är han som trodde att vi va ihop" och på en gång tar Fredrik tag i min hand och leker par, haha. Så komiskt att folk tror det, fast vet man inte att han är bög så är det väl inte så konstigt, hehe. Som när jag stod och pratade med Tess om att jag va kär och massa så håller jag och Fredrik varann i handen, och Tess frågar massa om vem det är. Så helt plötsligt säger hennes kompis till mej och Fredrik "Men...är ni två ihop?" HAHA, varför skulle jag stå och prata om vem jag är kär i när Fredrik står bredvid om han hade varit min pojkvän? So funny.

T-dans snart. Vad dom ska ändra sig. Jag har iaf ett förslag på stolar nu. Sen om det är så bra vet jag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback