Citat

Haha, kollade runt lite på gamla cd-skivor vad jag hade sparat från förra datorn så hitta jag massa skojj citat så jag va bara tvungen...:
 
Anna är ju så smart ibland
”Jag såg två regndroppar som va ute å flög”
”Det är inte ofta varje dag en kanin kliar sig i armhålan med en kanon... nej jag mena morot”
”Det är nått med Irländare, med Engelsmän också men inte på samma sätt, Irländare är mer Irländska
Fast jag är väl inte bättre själv...
”Pelle är bara skelett och ben”
Och inte mamma heller...
”Är Elin en tjej?”
 Andra som inte heller är allt för smarta ibland...
”Ska du blondera håret svart?” - Raoul
”Får jag beställa en kaffe med chokladsås?” - En kund på McDonalds
”Vilka bortskämda papperskorgar” - Pari
”Man fyller bara 16 en gång om året” - Pari
”Även regn är vått” - Karin

Karin när vi va på grönalund förra året, haha. Ojoj, va skojj vi hade åt det
”Nu ska vi åka fett med gris” - Karin

När vi försökte lära oss att åka Skateboard
”ÅH! Han kan svänga!” - Vio (i stor chock) 

Lite andra skojj
”Dude! I just need to get laid, jag skiter i som det så är en åsna..” – Vio
”Varför är du så negativt laddad, kvinna?” - Muppel
”Ska jag slå dej med en herrgård?” - Jag
”Jag har ju numrerat alla Nicky-bilder från 1 till 124” - Anna
”Tänk om det fanns två av dej, Jossi...Shit va kul ni skulla ha då!” - Perry
”Får jag äta medan du rapar?” - Mamma

Vi kändes oss inte alls gamla då, nejnej
Anna: ”Jag och Johanna snackade igår om att det var bättre barnprogram förr... Det var ju nästan som att säga ’det var bättre förr’. Då kände vi oss gamla.”
Jag: ”Men det var bättre barnprogram förr.”
Anna: ”Men inte för förr.”
Jag: ”Nej, men på våran tid...”

Eeehm...jaa
Jag: ”Du kommer inte få träffa hon som du är släkt med fast du inte är släkt med henne på lördag.”
Christoffer: ”Attans. Vart hon rädd när hon fick veta att hennes släkting som inte är hennes släktning skulle komma?”

Vet inte ens om jag vill förklara, men skojj va det!
Karin: ”Vi skulle haft med oss badkläder så vi kunde ha badat...”
Jag: ”Mmm...fast jag har mens.”
Karin: ”Ajuste, det har ju jag med...ÅH! Då har ju vi mens samtidigt igen..”
Jag: ”Jaha?”
Karin: ”Jaa, som förra gången när vi skulle bli våldtagna”


Så...kanske ska ta och berätta om nått intressant också. Eller ja, intressant kanske va å överdriva men jag kan berätta om min ohh så roliga dag. Har väl inte hänt så mkt iofs. Fick närvaropapper av Malin som jag ska fylla i. Va på Saco-mässan, jag och Malin gick till Högskolan i Gävle och Kalmar. Jag fråga Kalmar snubben om bostadsgarantin gällde i Hulltsfred också eftersom det är samma högskola fast på olika ställen, men han visste inte men sa att det asolut inte va nå problem att få en bostad iaf. Tog ingen katalog för jag trodde jag hade en, men icke. Men men, bara å beställa eller ta en i skolan om dom har...

Kom nyss hem från Peter. Va fett creepy och prata med han i telefon för det lät verkligen inte som han, haha. Så jag åkte dit så skulle han stå och vänta på mej så han kunde visa vart jag skulle parkera. Fast jag tror inte riktigt han fatta att det va jag som kom först för han stod bara stilla så jag veva ner rutan och skulle ropa på honom men då såg han och fick värsta rycket och sprang in i bilen, haha. Eeehm, fel det lät, hahaha. Han sprang inte in i bilen så, utan han sprang och satte sig i bilen. Såg iaf askul ut.
Fick min kjol klar. Så stolt! Trodde inte jag kunde sy alls. Eller ja, helt klart kanske det inte är. Ska ta med den till skolan imorrn så typ Tessan eller nån får se så jag vet om jag kanske måste sy lite mer.

Dagens...
... klädsel: Inte randig nånstans *stolt* haha
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Not Ready To Make Nice
... vill ha: B, alltid
... saknad: Systeryster
... roligaste: Peters ryck
... tråkigaste: Engelskan

... läskigaste: Ragnar Ståhle
... väder: Kallt

... humör: Still inlove

... kramar: Vet inte riktigt, har inte så stor koll
... pussar: Det har jag koll på att jag inte fått nån idag heller...
... sötaste: B
... TV-program: Inget
... köp: Har inga pengar
... godis: Har slutat med sånt
... lunch: Pannkaka
... kvällsmat: Donken, fast nyttigt. Ingen pommes, ingen ost och ingen läsk
... träning: Dansat och sytt, haha
... läsning: Engelskaläxan
... nyttigaste: Majs?
... "åh nej!": Ragnar Ståhle
... citat:
Peter: "Du skulle hört vilket bra tal jag höll på svenskan idag..."
Jag: "Jaha...??"
Peter: "Jag höll inget tal"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback