Ännu en dag

Dagens...
... klädsel: T-brallor och T-tröja
... smink: Vanliga fast det blev utsmetat efter allt skratt så jag börja gråta
... frisyr: Rakt
... låt: T-låtarna
... vill ha: B... eller S?
... saknad: Talang
... roligaste: Träna dans, fjolla runt i aulan, "Jossan har fått stock hela dan, Bergman börja sen kom alla" och att vi kanske får med sam-filmen tack vare att jag känner min käre Fredrik
... tråkigaste: Att vi kanske inte får ha sam-filmen
... kramar: Freeedrik
... pussar: På kinden av Fredrik
... TV-program: Har man tid med sånt? Iofs har jag mest bara fjollat runt idag också men men
... köp: Macka och Festis (fick Coca Cola av Marcus också, muahaha)
... godis: Fick nått från nissarna
... lunch: Kyckling och potatismos
... kvällsmat: Piiiiizza
... träning: Dans och manus
... läsning: Njaaa
... nyttigaste: Bra fråga
... "åh nej!": Knappt kunnat gått tack var min svanskota
... citat: "Det vet man inte" (alltid)
"Det är inte ett uppochnervänt hjärta! Det är en PÖNG!"
"Torten" (va tvungen att skriva fast det va från i söndags)

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

marcus är schnygg

2006-11-28 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback