Anna är min ängel

Inte bara går hon upp kl 4.30 för att jag ska komma iväg till flyget. Utan hon följer med mej till flygbussen och hjälper men och bära/släpa min allt för tunga väska i kramsnö som bara växer och växer under väskan. Det va ju inte direkt nyplogat heller kl 5 på morgonen, hehe.

Är helt jävla borta. Hatar Skellefteåflygplatsen. Sov inget på planet, sov ca 1timma inatt. Köra bil just nu är inte det bästa kanske. Men men, har sovit lite inne i Rutek och har hål innan dansen så då blir det väl lite till sömn, hoppas jag. Sen dans, sen köra hem...

 Dagens...
... klädsel: Jean, linne, t-shirt och tjocktröja
... smink: Lite
... frisyr: Morgonfrillan, fast den va rätt okej...
... låt: Not Ready To Make Nice
... vill ha: Mer sömn
... saknad: Sömn och Fredrik (nöjd nu? haha)
... roligaste: De flesta/mesta har vart tråkigt men får väl säga Christoffer då...
... tråkigaste: Vinterskorna fanns inte i min storlek här heller
... kramar: Syrran, Fredrik och Agnes
... pussar: Nope
... TV-program: Inget, hoppas jag
... köp: Inget
... godis: Nej
... lunch: Ris och konstigt kött
... kvällsmat: Vet inte...
... träning: Dans sen...
... läsning: Inget
... nyttigaste: Dans
... "åh nej!": För trött
... citat: "Nej, du kan inte komma hit! Jag har ju inte klätt på mej än! Det går bara inte!" - Christoffer



Har suttit och kollat på bilder... Han är ju så jävla snygg så man nästan dör. Tänkte på det i skolan idag, men va för trött för att inse vad det egentligen va jag hade kommit fram till, haha. Men gosh, får man va så snygg? Haha. Men självklart ska jag alltid bara göra bort mej. Tycker förmodligen att jag är asjobbig, men men då får han tycka det...eller nått.
Tänkte på "nr1" en del idag också...va irriterande till en början man det kändes bättre nu efter jag inte sett personen på över en vecka. När jag är ensam så hoppas jag, när jag är i närheten av den personen så vill jag inget annat än att bara vara kompis...känns mysko men det börjar iaf närma sig bra

Nä, nu ska jag ta å gå å lägga mej. Är så jävla trött så jag håller på å dööö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback