Fett trött

Så midsommar blev bra, visst det regnade och vi fick ingen bakpotatis men balkongen och rostade mackor, eller "toastade toastar i toasten" som han uttryckte sig, gick fin fint.
Så tittade vi på massa film...eller ja 2st och så fick han se lite discovery innan. Team America va kul och Den Sista Samurajen va bra imellanåt men oftast va den rätt dålig.


Lördag blev typ bara massa tv-tittande...först tittade vi på Rasten, sen nån film på TV4 Film som va rätt ok, sen drog vi hem till Mats och åt lite sen drog vi till några som bodde nära honom och kollade på Sverige-Tyskland... Var väl som förväntat...fast jag trodde ju Tyskland skulle vinna med 3-0. Attans att Henke missade straffen, den som blir fälld ska aldrig ta straffen själv! Sen spelade vi lite Volleyboll och jag försökte övervinna min bollrädsla, gick väl sådär. Så drog vi hem till Mats igen och kollade på tv. Såg slutet och förlägningen på Mexico-Argentina, Mexico skulle ju ha vunnit! Hade vart mkt roligare! Men men nu har man ju England, Holland och Australien kvar å hejja på. Då är bara frågan vem som ska vinna i kvartsfinalen av England och Holland...hejjar ju mer på England men jag å syrran tippade hur det skulle gå och vi har samma etta (brasilien) och tvåa (argentina) men olika treor. Hon tippade England och jag Holland...så om England vinner mot Holland så vinner hon men samtidigt..äh jag vet inte, kan ju va lite snäll med Mats å hejja på Holland, eller så övervinner jag min envishet och låter det vara helt okej att syrran vinner.

Så idag, Söndag. Vaknade vid 8 för Mats skulle iväg till Olle, han skulle va där vid 9...fast vi somnade om och vaknade vid 9 igen...men nu är jag iaf fett trött, borde kanske sova lite men då lär jag inte kunna sova inatt...kanske ska ta mej nått å äta istället, kanske piggar upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback