Skylla-allt-på-Christoffer-dagen

(skulle skrivit det här igår men bloggen vägrade funka, men som tur va kopierade jag texten innan det börja krångla så ni får det idag istället :P hehe...ehm)

Herregud. Vad har hänt idag?
B fortsatte som igår fast inte riktigt lika mkt, tror det är Christoffers fel det är alltid Christoffers fel så det är det säkert den här gången också, haha. Vad som är hans fel vet jag inte riktigt men nått har han säkert gjort.
VS har jag knappt sett men det lilla jag såg honom va han ohh så snygg som alltid och trevlig. Det va säkert också Christoffers fel, att jag knappt fick se VS idag, haha. Närå, men det va faktiskt lite hans fel att jag inte prata med VS så mkt iaf.
Och sen i Sollentuna skulle jag köpa smink, gick inte så bra förns Peter, Blixt och Blixts flickvän (som jag glömt namnet på) kom och hjälpte mej, eller ja, Peter och blixt hjälpte väl inte så mkt men men.
Sen bedrog sig jag och mamma till Kista och skulle köpa kläder till nt-festen, och hur bra tror du det gick? Inte bra alls. Så träffade jag Bernt, Christoffer och Niklas där. Så det va säkert Christoffers fel igen att det inte gick nå bra för mej. Han hade säker sprungit i alla affärer och gömt allt jag skulle kunna tänka mej att köpa.

Shit, va trött jag måste va när jag håller på såhär. Fast det har jag iofs varit hela dan. Skulle berätta att vissa trodde att Fredrik va äldre och stod å garva som jag vet inte vad så jag fick knappt fram vad jag ville ha sagt. Men men, sån är jag när jag är trött.

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Uppsatt
... låt: Biology
... vill ha: B.....fast VS va lika snygg och trevlig som alltid
... saknad: Syrran
... roligaste: Lunchen och det stora saftiga päronet
... tråkigaste: Kemi
... kramar: Absolut
... pussar: Fredrik och Linnea på kinden
... TV-program: Njaa...har inte haft tid
... köp: Smink och julklapp till syrran
... godis: Chokladboll och muffin
... lunch: Äckelmat
... kvällsmat: Räkor
... träning: Shoppingrunda
... läsning: Det skulle jag väl inte riktigt vilja påstå
... nyttigaste: Inte ätit sååå mkt alvedon
... "åh nej!": Min bortförklaring för engelskaläraren till varför jag inte kom på lektionen och min och mammas shopping runda som resulterade i inget annat än trötthet
... citat: "Jag intresserar mej för forna kulturer" - Lillebrorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback