Orkar inte

Har vart hemma och sjuk idag. Har inte orkat skriva nått här idag och egentligen orkar jag inte nu heller men jag är så jävla uttråkad så nått måste jag hitta på nått.
Försökt snacka mer med M idag och i början gick det bra men inte sen. Kände att det är lika bäst å ge upp på honom också, men icke. Ser jag honom i skolan imorrn (om jag nu ska dit...) ska jag gå fram å snacka med honom, jag ska sluta ge upp så lätt!

Dagens...
... klädsel: Mjukiskläder
... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Hmm
... vill ha: M... eller VS? haha, han är jävligt snygg iaf
... saknad: Syrran
... roligaste: Köra bil?
... tråkigaste: Hela dagen
... kramar: Anna och Lisa
... pussar: Fick jag av Anna?
... TV-program: Eehm...mest bara kollat på MTV
... köp: Bafucin och ipren
... godis: Halstabletter?
... lunch: Inget
... kvällsmat: Äppelkorv
... träning: Gått?
... läsning: Inte direkt
... nyttigaste: Sova
... "åh nej!": Hemma och sjuk
... citat: ↓

Joss. säger:
haru haft för dej idag då? mer än att få konstiga saker i ögat

Peter säger:
hum

Peter säger:
inte så mycket annat tror jag..

Peter säger:

det var nog dagens höjdpunkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback