Ont i halsen

Dagen började ju mkt trevligt, eller inte. Kunde knappt svälja frukosten så jag missade den tidiga bussen. Kom nästan försent till datorkommunikationen, eller ja, hade Ragnar vart där i tid hade jag vart föresenad. Vi hade nytt läxförhör, gick rätt dåligt. Och sen lekte vi, haha...eehm.
Skolkade från svenskan för att sen få veta att den va inställd, attans bullar. Måste jag ju skolka efter lovet för å slippa det jag hade tänkt å slippa idag (och igår, fast då va det också inställt).
Men men, fick hål med V och Martin (har jag som för mej att han heter), det va mkt trevligt. V hade tydligen hittat nån bild på mej från lekis, så pinsamt, haha.
Lunchen såg äcklig ut men va faktiskt ätbar.
Fick mina pengar och min skjorta sen! Wohoo!
Träffade Bengt Bexell i cafeterian. Han ville prata med mej så jag fick följa emd han på hans kontor så snacka vi nt-show och hur alla mådde och hur jag hade reagerat och massa. Lovade att jag skulle komma till han om jag mådde dåligt över detta eller om jag visste nån annan som gjorde det.
Hade Kemi, fick tillbaka provet...IG. Får gå på extra-kemi efter lovet.
Kallade V för mamma, hahaha. Gör jag iofs till alla men det visste ju inte han om så...
Tufen va lika död som vanligt. Kollade på film och sov. Magnus mobbade min tå.
Åkte hem tillsammans med V. Vi sa inte så mkt men det va trevligt ändå. Har insett att han är väldigt annorlunda mot vad jag har tyckt de senaste 11-12åren. Iofs har han säkert ändrats men ändå.
Ringde läkarn när jag kom hem, pga halsont. Skulle ringa igen imorrnbitti och få en tid.

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Sugababes - In The Middle
... vill ha: inte ont i halsen
... saknad: Systeryster
... roligaste: Lunchen och munken
... tråkigaste: Ont i halsen
... kramar: V, Fredrik, Agnes och Linnea
... pussar: I wish
... TV-program: Inte än
... köp: Fyllt på mobilen och en kaka
... godis: Kakor
... lunch: Kyckling
... kvällsmat: Det vet man inte
... träning: Bra fråga...nästa
... läsning: Nja
... nyttigaste: Majs
... "åh nej!": Ont i halsen
... citat: "Du skulle passa som munk" - Martin (om han nu hette så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback