OMG! Chocktillstånd till 1000

Jag blir galen. Nu blir jag helt seriöst galen. Inbillar jag mej bara allt detta eller vill han verkligen nått? Visst, en del skaer skulle egentligen kunna betyda att han bara vill va snäll, men en del andra saker... Fast jag har ju inbillat mej liknande saker om andra förut och det gick ju som det gick så jag ska väl inte hoppas för mkt.

Men men vad har hänt idag?
Hade matte-prov. Hoppas på G den här gången.
Sen svenska novellanalysprov direkt efter på mitt hål, det gick riktigt bra.
Åt lunch med Fredrik mfl.
Engelska. Läraren skällde ut mej lite för jag inte hade läst ut boken, men jag har mina rättigheter men det vägra hon fatta. Som dyslektiker ska jag inte behöva ha pressen på mej att läman in nått just exakt den dagen, tar det en extra dag eller två så gör det och den rätten har jag. Men icke, fick skriva om boken ändå även fast jag bara läst halva, och visst klart jag ska göra det men jag har fortfarande rätten till längre tid.
Dakom. Läxförhör. Svarade på hälften av frågorna. Fick lite onda blickar av Magnus för att jag inte hade mailat in våra frågor, men det va faktiskt inte jag som skulle göra det.
Svenska. Fick tillbaka novellanalysen. Fick ca VG på den. Jag hade "mogna resonemang" så den delen fick jag MVG på. Hade glömt å skriva på en grej men annars va allt jättebra.

OMG! Jag är med på förstasidan på aftonbladet.se !!! Jag är i chocktillstånd. Trodde inte det skulle bli en så stor grej av det, visst att de ville köpa bilderna (som dom inte fick) men jag trodde inte vi skulle hamna överst på förstasidan.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,951916,00.html
Okej, nu har dom tagit bort  bilden iaf...men nu har expressen hakat på också...men dom skriver iaf om pojkarna och n-showen också http://www.expressen.se/index.jsp?a=788606

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Försök till rakt
... låt: Band Aid 20 - Do They Know It's Christmas?
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Hemresan
... tråkigaste:
... kramar: Jupps
... pussar: Neej, tror inte som så
... TV-program:
... köp: Weinerbröd
... godis: Weinerbröd
... lunch: Skol"mat"
... kvällsmat: Pizza
... träning:
... läsning:
... nyttigaste:
... "åh nej!": Engelska läraren
... citat:

Kommentarer
Postat av: Ewe

Omg :O Jossi is wild :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback