Money Money Money

Gosh. Varför måste dessa pojkar hålla på så. Och VS gör inget mer än att pratar lite och är allmänt vänlig och riktigt snygg. Men B, jag hade gett upp allt hopp och så håller han på såhär! Vill han nått eller inte? Blir gaaaaalen.

Imorrn ska jag iväg å shoppa med min käre mor. Hon har fått ryck och ska köpa mej ett par nya skor och ska betala alla julklappar jag hade tänkt å köpa till "vettigt" folk, förmodligen till ett vettigt pris också. Så jag är mkt glad nu! Wohoo. Så då har jag råd å köpa nya kläder till NT-festen. Muchos nice.

Dagens...
... klädsel: Jeans, T-shirt, tjocktröja och jacka
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Buttoms
... vill ha: VS...tror jag
... saknad: Syrran
... roligaste: Lunchen ("Skulle vilja påstå att du är så duktig på att göra trovärdiga tallrikar")
... tråkigaste: SvB
... kramar: Har jag säkert fått men ajg är riktigt borta idag så jag kommer inte ihåg
... pussar: Nope
... TV-program: Kanske det kanske
... köp: Äckelkaka
... godis: Äckelkaka
... lunch: Pannkaka
... kvällsmat: Pannkaka
... träning: Varit i skolan
... läsning: Of Mice And Men
... nyttigaste: Vara i skolan
... "åh nej!": Linn höll typ på å börja gråta igen för att hon inte förstod Kemin och då är hon ändå klassens MVG barn och förstår mer än hon behöver
... citat: "Trovärdigt"

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håll dig till en pöjk, flicka lilla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback