Mjo

Skulle pluggat massa idag, men blev det så? Nej, självklart inte. Läste halva boken dock fast jag höll på å somna så det är jag lite småstolt över. Men borde ha börjat mkt tidigare.

Börja fundera på julklappar. Anna och pappa är redan klart. Pelle och farmor vet jag vad jag ska köpa till men sen blev det svårt.

Hade bestämt mej för att jag skulle sluta skriva om B, M eller VS i min blogg. Men det blir så tomt då. Det 'r det enda jag kan babbla om i år och dar och inte komma fram till nått vettigt ändå. Eller ja, en vettig sak, M är nedlagt totalt nu. Vill absolut lära känna han bättre å va kompis med han men inget annat. VS och B får jag se hur det blir med. Och jag vet hur jag vill ha det med dom också, även om det förmodligen inte kommer bli nått med nån av dom. Men antingen vill jag ha nått seriöst med B eller oseriöst med VS, haha. Hellst B då...Och den här veckan har det ju inte känts allt för omöjligt, ska inte gå in på några detaljer men ja...

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Inget
... frisyr: Rakt
... låt: Band Aid 20 - Do They Know It's Christmas?
... vill ha: B
... saknad: Systeryster
... roligaste: Hunden
... tråkigaste: Fortfarande ont i halsen och har inte fått nått pluggat idag
... kramar: Jodå
... pussar: Neej
... TV-program: Parlamentet
... köp:
... godis: Pepparkakor
... lunch: Mackor
... kvällsmat: Ärtsoppa och korv med mos
... träning: Bra fråga, nästa
... läsning: Of Mice And Men
... nyttigaste:
... "åh nej!": Ont i halsen
... citat: "Josefin, stoppar du in tvättmedel i diskmaskinen så kan pappa och jag hänga upp tvätten sen" - Mamma

Kommentarer
Postat av: Ewe

Gud vilka koder du använder :O A,B,C,D,VS .. bokstäverna bara snurrar runt i huvudet på mig :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback