Meeh

Känner mej lite smått dissad sådär. Såg V i morse och gick fram och sa hej så sa han hej tillbaka sen va det inge mer med det sa inte ett ord till tll mej...men men. Får se hur det blir resten av dagen om jag ska ge upp innan jag börjar bry mej för mkt eller om han kanske slutar dissa mej, vem vet?

Men men. Glömde skåpnykeln idag. Gick på matten men insåg att jag varken hade bok eller miniräknare, läraren hade glöm sin miniräknare och han jag brukar sitta bredvid va inte där så det blev inte så lätt för mej att räkna. Så jag sa att ajg skulle till läkaren och åkte hem för att hämta nykeln, så nu sitter jag här...ska väl kanske bedra mej tillbaka snart, har iofs hål nu men har inteså mkt å göra hemma så jag kan lika gärna åka dit.

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Sugababes - Push The Button
... vill ha: En odissande V
... saknad: Systeryster
... roligaste: Slapp matten? Det kommer säkert nått roligare senare
... tråkigaste: V smådissade mej
... kramar: Fredrik och Agnes
... pussar: I wish
... TV-program: Inte än
... köp: Nope
... godis: Kakor
... lunch: Vet inte
... kvällsmat: Kyckling tror jag
... träning: Bra fråga...nästa
... läsning: Läste en bok halva natten för jag kunde inte sova
... nyttigaste: Njaa
... "åh nej!": Glömde skåpnykeln
... citat: "För 18 minus 4 är väl 14?" - Min mattelärare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback