Läkarn

Sooner or later this drunken elevator is gonna stop where I'm supposed to be

Ska till läkarn om 2 timmar så nu får jag inte äta nå mer förns efteråt. Hoppas jag får penicillin eller så, har så ont så jag vet inte vart ajg ska ta vägen. Äter mej inte mätt för jag orkar inte svälja mer för det gör för ont. Tungan är iaf inte så uppsvullen idag men allt annat är precis som igår.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, kl är ju bara 9 på morgonen så... Och så måste jag ta å duscha och göra iordning mej så det får bli mer skrivandes ikväll kanske. Man vet aldrig...



Fick inge penicillin. Va tydligen inge fel på halsen. Dom tog blodprov, usch!, så han ska ringa snart och säga hur det gick.

Dagens...
... klädsel: Jeans och skjorta
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Sugababes - Push The Button
... vill ha: Penicillin?
... saknad: Systeryster
... roligaste: Hemresan?
... tråkigaste: Vart väldigt seg idag
... kramar: V
... pussar: I wish
... TV-program: Blir väl bonde söker fru sen om inte mamma tvingar mej städa hela kvällen
... köp: Mer
... godis: Kakor
... lunch: Kyckling
... kvällsmat: Det vet man inte
... träning: Gick från sollentuna till sjukhuset? haha
... läsning: Nja
... nyttigaste: Majs
... "åh nej!": Hitta inte min bildlärare
... citat: "Du har inget å göra så du ska bo här under lovet?" - Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback