Käre barn

Såg både M och B och VS idag. Förstår mej inte på mejsjälv. Visst M är fortfarande skitsnygg men thats it. B vill jag lägga ner och jag tror jag kan men det är ju ändå nått där som gör att jag ändå inte riktigt vill. Och så VS. Har bara tyckt han varit snygg förut men idag. Blev helt konstig när jag såg honom. Gosh.


Dagens...
... klädsel: Slapparkläder
... smink: Inget
... frisyr: Rakt
... låt:
... vill ha: VS
... saknad: Syrran
... roligaste: Gustav
... tråkigaste: Matten
... kramar: Räknas Gustav?..hmm, njaa. Men Fredrik och Agnes mfl.
... pussar: Nope
... TV-program: OC sen
... köp: Chokladboll
... godis: Halstabletter
... lunch: Äppelkorv
... kvällsmat: Vet inte
... träning: Varit i skolan
... läsning: Inte direkt
... nyttigaste: Vara i skolan
... "åh nej!": Vara i skolan
... citat: "Du såg rätt sliten ut när jag såg dig" (va ju då jag va som piggast...hmm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback