Julklapps rim

Under middagen idag så satt vi å försökte komma på julrim. Så nu har jag ett till Pappa (om ny systeryster går med på det, haha) och ett till Syrran.
Pappas va: Denna kostade mycke, precis som i ditt tycke (eehm, va det så jag sa? haha...fast han vet redan om det så det kanske inte va så bra)
Det till syrran kan jag ju inte säga för hon läser ju detta.

Men men, va å köpte julklappar idag. Hittade till Faster och Farmor och delvis till Mamma. Så nu är det bara Martin och lite till mamma kvar. Känns skönt.

Dagens...
... klädsel: Jeans och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Girls Aloud - Models
... vill ha: V
... saknad: Trodde aldrig under dessa 11år jag har känt honom att jag skulle säga det, men V
... roligaste: Pelle och hans lillfinger
... tråkigaste: Hittade inte julklapp till Martin
... kramar: Jupps
... pussar: Pelle fick jag många godmorgon-pussar av
... TV-program: Ska kolla på Shrek på 5an sen
... köp: Julklappar
... godis: Nej
... lunch: Pannkaka
... kvällsmat: Fläskfile, klyftpotatis, bearnaisesås, svampsås och vitlöksbröd
... träning: Shoppingrunda?
... läsning: Priser
... nyttigaste: Njaa
... "åh nej!": Samma som tråkigaste
... citat: "Det är inte långt kvar till Vasaloppet" (Pelles jul"rim" om en duk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback