Julavslutning

Åke lovade mej 2 pepparkakor. Iofs tror jag alla kommer få det men hursomhellst ska jag ha två! Haha.
Så vad kommer hända idag...? Julavsluting först, pepparkakor och festis eller vad han sa. Sen till aulan och titta på uppträdanden, massa kompisar som ska va med i år så det va väl lika bäst å gå ändå.
Sen åker jag och systeryster till Kista. Eller ja, hon är redan där då, vi ska täffas där...

Dagens...
... klädsel: rutiga byxor och skjorta
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Sugababes - Push The Button
... vill ha: Efter igår så absolut V
... saknad:
... roligaste: Anna är här
... tråkigaste: Inte träffat V idag
... kramar: Anna och Pelle
... pussar: Anna
... TV-program: Det märks
... köp: Donken
... godis: Ska försöka att inte
... lunch: Donken
... kvällsmat: Pannkaka
... träning: Gick hem från kista
... läsning:
... nyttigaste: Ingen läsk på donken
... "åh nej!": Fick veta vad jag ska få i julklapp av systeryster, haha
... citat: "När V kom så sa snön"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback