Inte så mkt

Ska inte skriva så mkt idag för jag ska gå å kolla på film jättesnart. Men tänkte skriva ett litet meddelande till min käre Fredrik och göra en dagens. Jag börjar med Fredrik. Varför skriver du aldrig i din blogg längre för? =P Sist du skrev skrev du att "oj jag har inte skrivit på 5dagar" nu har det gått mer än så, hehe. Fy på dej! Hehe. Närå men det är skojj å läsa så fortsätt =)

Dagens...
... klädsel: Rutiga byxor (fast bytte till jeans när jag kom hem) och randigt. Nu har jag även mina nya fina skor på mej.
... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: What different does it make
... vill ha: Bryr mej inte längre bara jag får nån å pussa på, haha
... saknad: Systeryster
... roligaste: Hittade skor
... tråkigaste: Hittade ingen klänning
... kramar: Jodå
... pussar: Neej
... TV-program: Har kollat på film....wedding crashers
... köp: Skor
... godis: Chips
... lunch: Nja
... kvällsmat: Korv med bröd
... träning: Gått på stan
... läsning: Borde jag ha gjort ja
... nyttigaste: Ingen aning
... "åh nej!": Fortfarande feber och ingen klänning hittades
... citat: "Det här är sista affären jag går in i sen ger jag upp" (i typ de 10 sista affärerna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback