Igår

B känns som det bara är å lägga ner. Har känt det hela veckan och har även insett att han inte är så perfekt som jag tyckt.
E vet jag inte riktigt vad jag höll på med igår. Hände egentligen inget, men varför höll jag på å ragga på honom för?
Och M...har tänkt på honom rätt mkt den här veckan och han har äntligen börjat prata med mej igen.
Och MK (får väl han bli då, eftersom det redan finns en M, eeehm), vet inte riktigt vad han håller på med. Känns som han mer eller mindre förföljt mej den här veckan och känns som han vill nåt mer. Har vart trevligt å snacka men jag vill absolut inget sånt. Men sen har jag fått reda på att han kanske har flickvän så, som sagt, jag vet inte vad han håller på med.

Så...iaf...igår...
Har aldrig dansat så mkt i hela mitt liv, haha. N va lite för närgången för min smak och lite småcreepy när han är full. B som sagt va bara å lägga ner. E va lika rolig som alltid. L fick mej att börj dansa. T2an som jag inte vet vad hon heter va överlycklig att få se mej. Jag visste knappt vem hon va men efter NT-showen va jag typ hennes största idol. J va väldigt trevligt å träffa även fast han drog precis när jag kom. Men fick en kram å vi snacka lite. S va borta för det mesta och när jag väl såg han så prata han i telefonen. I va lite söt och trevlig och rolig som vanligt.

Gårdagkvällens...
... klädsel: Rutiga byxor och svart linne
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: T-låtarna som spelades på viper
... vill ha: E...tydligen
... saknad: Nån att hångla med, haha
... roligaste: Dansa, dansa, dansa
... tråkigaste: Både S och B va borta
... kramar: Jari, Josef, Emil, Bergman, T2an, Bella, Linus mfl
... pussar: Bra fråga
... TV-program: Neeej
... köp: Dricka av olika slag och en hamburgare
... godis: Nope
... lunch: Det va ju på kvällen...då äter man inte lunch
... kvällsmat: Lasange
... träning: Dans
... läsning: Haha neej
... nyttigaste: Inget?
... "åh nej!": Ns närgånghet
... citat: Ska man komma ihåg sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback