2006

Året är ju förvisso inte slut än men här kommer en sammanfattning av mitt 2006

Januari:
Nyårsdagen firades i Borås med en romantisk frukost. Gick på Disney On Ice med syskonen och såg Simple Plan på Arenan.

Februari:
Vet man inte riktigt alls vad som hände då...

Mars:
(mitt minne är inte så bra)

April:
Åkte till Lund med skojj folk och kollade på No Use For A Name. Blev ihop med Mats och fyllde 18år.

Maj:
Syrran fyllde 20, pappa 50 och mamma 49. Vi åkte till Dublin för å fira pappa och när vi kom hem fick mamma sin present som hon grät av för den va så fin *stolt*

Juni:
Folk tog studenten så det blev lite studentfester och det var fotbolls VM i TV-soffan!!

Juli:
Börjades med försenade tåg och en sketbra Robbie konsert på Ullevi. Började jobba med Karin och tokstållarna, städade studentlägenheter.

Augusti:
Anna flyttade hemifrån, det tog slut med Mats, jag fick ett självförtroende och klarade teorin.

September:
Var det då sprittestet va?

Oktober:
Missade bombningsfest för att köra upp men klarade det inte, två veckor senare va det ordnat, i Linköping....

November:
Hälsade på systeryster i Skellefteå. Mkt övande till T-showen. Bombning av skolan och en hejdundrande  NT-vecka.

December:
NT-show, det absolut roligaste jag nånsin varit med om. Blev kändisar, aftonbladet skrev om oss halvnakna tjejer, vi va t o m på löpsedeln. NT-fest, sååå skojj!! Fick jullov, Anna kom hem, blev ihop med Viktor och så idag är det Nyår som ska firas hemma hos Tessan =)
Jag klarade inte av att hålla mitt nyårslöfte =(


Så...det va mitt år det...

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vad var ditt nyårslöfte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback