1dag kvar

Har väl inte så mkt tid å skriva idag så det får bli en dagens...

Dagens...
... klädsel: Mjukiskläder
... smink: Nej
... frisyr: Lockigt
... låt: Maria Carey - All I want fo christmas
... vill ha: V
... saknad: Det vet man inte
... roligaste: Långpromenad inatt
... tråkigaste: Sov nog lite för länge
... kramar: Inatt så..
... pussar: Ja inatt, förhoppningsvis idag också
... TV-program: Det märks
... köp: Nej sånt ska jag nog hoppa över
... godis: Kakor blir det säkert
... lunch: Macka
... kvällsmat: Nått emd köttfärs
... träning: Neej det tror jag inte
... läsning:
... nyttigaste:
... "åh nej!": Sov för länge så jag fick ont i huvet
... citat: inatt iaf → "Jag tittar på dej och tänker......nej men usch!" (hahaha, ojoj va skojj det va...)

Kommentarer
Postat av: Ewe

GOD JUL!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback